Misschien toch echt zwanger??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Misschien toch echt zwanger??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 19:48

Testen kan idd geen kwaad
Ook bij de action hebben ze tegenwoordig tests. En ondanks dat action is zijn deze ook prima
Bij mij nog niet aan het verkeerde eind gehad iig

heb je er geloof ik 2 voor 2,50

sterkte!

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 21:38

Heb net een testje gekocht.. Ontzettend spannend maar oke.. Is het slim om er bv overmorgen nog een te doen??

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:41

Dat ligt er aan. Er zit een test venster en een controle venster op. Als streepje op het controle venster heeeel duidelijk is dan kun je er van uit gaan dat de test geslaagd is.
Verder is het afhankeleijk van van het test vesnter aangeeft, Zie je daar wel iets maar niet duidelijk dan even de volgende dag weer testen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:42

Beste kan je met ochtendurine doen.
Maar als je maandstonden uitblijven (of wel komen maar opeens heel anders zijn!), kan je beter ook naar de dokter gaan. Zeker als je echt zekerheid wilt. Een negatieve test wil namelijk niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent (een positieve daarentegen wel altijd dat je zwanger bent). Een bloedtest bij de huisarts geeft wel uitsluitsel.

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 22:12

Hij was negatief.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:16

Ochtendurine.. Niet avond urine..

Morgen maar weer! Je eerste urine van de dag!

En heel veel sterkte gewenst

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:19

Als ts over tijd is zou deze echt wel positief moeten zijn nu, ook met avond urine. Kan heel goed zijn dat ze door alle stress nu niet ongesteld wordt. Ik zou even rustig afwachten ts, als je volgende week nog niet ongesteld bent kun je nog een keertje testen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:22

Ts, ga gewoon naar je huisarts indien je het niet vertrouwd, hij zal alles in zijn dossier hebben wat er met je gebeurt is qua medische handelingen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:26

Tiffany schreef:
Als ts over tijd is zou deze echt wel positief moeten zijn nu, ook met avond urine. Kan heel goed zijn dat ze door alle stress nu niet ongesteld wordt. Ik zou even rustig afwachten ts, als je volgende week nog niet ongesteld bent kun je nog een keertje testen.

Nee hoor, vriendin van mij testte 2 keer negatief terwijl ze overtijd was, en die was toch echt zwanger.

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 22:29

Hm.. Ik wacht het af dan.. Ben nu wel ruim 4 dagen te laat ongesteld. En heb echt wel een regelmatige menstruatie

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:37

Zou dan morgen of over morgen nog eenst testen met ochtend urine. Dan weet je het zeker.
Hoe was het controle venster? Wel duidelijk?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:39

Kwanyin schreef:
Tiffany schreef:

Nee hoor, vriendin van mij testte 2 keer negatief terwijl ze overtijd was, en die was toch echt zwanger.

Dan is haar eisprong of veel later geweest, een onregelmatige cyclus of verkeerd berekend, of te weinig hcg, en dat laatste komt niet zo gek vaak voor. Voor nu kan ts er van uit gaan na 4 dagen overtijd en een negatieve test dat ze niet zwanger is, en anders over een paar dagen nog eens testen. Laat die meid toch niet zo stressen.

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 22:42

Donna89 schreef:
Zou dan morgen of over morgen nog eenst testen met ochtend urine. Dan weet je het zeker.
Hoe was het controle venster? Wel duidelijk?

Ja het controlevenster gaf wel echt een duidelijke blauwe streep

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:46

Labiesch schreef:
Hm.. Ik wacht het af dan.. Ben nu wel ruim 4 dagen te laat ongesteld. En heb echt wel een regelmatige menstruatie

Dat kan ook komen door de stress. Nog eens testen met ochtendurine kan geen kwaad, maar maak je nog niet te druk.

Veel sterkte!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:54

Oke. Nou dan zou ik gewoon even rustig afwachten. Zoals al eerder genoemd, stress kan ook veel doen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:55

Met zoveel stress en hormonen (MAP) snap ik je lijf best TS!

Misschien handig om aan de pil te gaan om zo problemen voor te zijn. Ookal is seks niet de bedoeling geweest.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:36

Van de map, als die gewerkt heeft, wordt ook je menstruatie uitgesteld. Omdat die je eisprong uitstelt.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:37

MarlindeRooz schreef:

Misschien handig om aan de pil te gaan om zo problemen voor te zijn. Ookal is seks niet de bedoeling geweest.

Nou lekker dan, omdat iemand seks wil moet ts maar aan de pil.
Heb je het hele verhaal gelezen?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:42

Mijn menstruatie was ook later nadat ik een map had genomen. Ik heb de map 3 keer genomen in de afgelopen jaren en elke keer was mijn menstruatie niet op de normale dag. Wacht het nog even af en doe volgende week nog een testje.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:45

Die van het Kruidvat kan je al snel mee testen als je overtijd bent. Die van bv Clear Blue kunnen soms langer duren.
Voordeel dat die van het Kruidvat ook nog eens goedkoper zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 09:05

vrouwke schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nou lekker dan, omdat iemand seks wil moet ts maar aan de pil.
Heb je het hele verhaal gelezen?

Ik zeg niet dat ze dat moet? Lekker selectief lezen. Het is niet dat ik haar adviseer om drugs te gebruiken oid. Ik vraag of het handig is. De pil heeft ook voordelen voor een vrouw hoor. En er zijn ook mensen die nergens last van hebben met de pil. En zo hoeft TS zich geen zorgen te maken wanneer er iets gebeurd wat niet de bedoeling was.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 09:07

kiki1976 schreef:
Die van het Kruidvat kan je al snel mee testen als je overtijd bent. Die van bv Clear Blue kunnen soms langer duren.
Voordeel dat die van het Kruidvat ook nog eens goedkoper zijn.

Klopt. Moet je wel de allergoedkoopste hebben. De 2 voor 5 euro.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 12:20

MarlindeRooz schreef:
Ik zeg niet dat ze dat moet? Lekker selectief lezen. Het is niet dat ik haar adviseer om drugs te gebruiken oid. Ik vraag of het handig is. De pil heeft ook voordelen voor een vrouw hoor. En er zijn ook mensen die nergens last van hebben met de pil. En zo hoeft TS zich geen zorgen te maken wanneer er iets gebeurd wat niet de bedoeling was.

De pil heeft voor elke vrouw risico's. Ik begrijp jouw reactie in dit topic ook echt niet. Als TS de pil normaal niet nodig heeft (regelmatige cyclus en normaal geen onveilige seks) is er geen enkele reden om aan de pil te gaan. En al zeker niet "om dit soort dingen te voorkomen". Wtf. Moet een vrouw hormonen-rommel naar binnen stouwen omdat het kan zijn dat een of andere klojo zijn manieren niet kan houden?

Heel veel sterkte TS. Blij om te lezen dat je goede begeleiding hebt. Kunnen de dokters het niet al zien in je bloed of je al dan niet zwanger bent? Dat kan vrij snel dacht ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 12:25

Labiesch schreef:
Oh dat is niet erg hoor. Had misschien ook wat duidelijker moeten zijn. Maar vind het lastig om erover te praten.

Heeeel erg veel sterkte hiermee TS. Een test doen is denk ik heel slim en leg dat ook even neer bij de politie om eventuele ondersteuning te kunnen krijgen. Zij kunnen je doorverwijzen naar een centrum voor seksueel geweld bij jou in de buurt en daar kunnen ze je heel goed verder helpen met wat nu en hoe verder.

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 12:26

Hoi Ts, hier ook wel evens gestrest geweest toen ik niet ongesteld werd, het was bijna onmogelijk, daar om heb ik toen zelf geen test gedaan, wel 3 weken later pas ongesteld Geworden, pure stress.

Al had ik achteraf gezien een testje morgen doen, gewoon omdat t Voor de zekerheid is.