Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiffany schreef:Als ts over tijd is zou deze echt wel positief moeten zijn nu, ook met avond urine. Kan heel goed zijn dat ze door alle stress nu niet ongesteld wordt. Ik zou even rustig afwachten ts, als je volgende week nog niet ongesteld bent kun je nog een keertje testen.
Kwanyin schreef:Tiffany schreef:Als ts over tijd is zou deze echt wel positief moeten zijn nu, ook met avond urine. Kan heel goed zijn dat ze door alle stress nu niet ongesteld wordt. Ik zou even rustig afwachten ts, als je volgende week nog niet ongesteld bent kun je nog een keertje testen.
Nee hoor, vriendin van mij testte 2 keer negatief terwijl ze overtijd was, en die was toch echt zwanger.
vrouwke schreef:MarlindeRooz schreef:Met zoveel stress en hormonen (MAP) snap ik je lijf best TS!
Misschien handig om aan de pil te gaan om zo problemen voor te zijn. Ookal is seks niet de bedoeling geweest.
Nou lekker dan, omdat iemand seks wil moet ts maar aan de pil.
Heb je het hele verhaal gelezen?
MarlindeRooz schreef:Ik zeg niet dat ze dat moet? Lekker selectief lezen. Het is niet dat ik haar adviseer om drugs te gebruiken oid. Ik vraag of het handig is. De pil heeft ook voordelen voor een vrouw hoor. En er zijn ook mensen die nergens last van hebben met de pil. En zo hoeft TS zich geen zorgen te maken wanneer er iets gebeurd wat niet de bedoeling was.
Labiesch schreef:Oh dat is niet erg hoor. Had misschien ook wat duidelijker moeten zijn. Maar vind het lastig om erover te praten.