Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FabianHorse schreef:Bewegen helpt vooral, medicijnen laten het alleen maar erger worden, pilletje hier en daar, ik wordt daar niet goed van. Alsof het een ziekte is.
Ik denk zelf persoonlijk dat je je gewoon met de dingen bezig moet houden, met waar je je bezig moet houden. Als je vader zich niet in jou interesseerd, dan houdt het voor mij part op.
Ga gewoon bv. even een uur hardlopen, fris je heel wat van op!
FabianHorse schreef:Bewegen helpt vooral, medicijnen laten het alleen maar erger worden, pilletje hier en daar, ik wordt daar niet goed van. Alsof het een ziekte is.
Ik denk zelf persoonlijk dat je je gewoon met de dingen bezig moet houden, met waar je je bezig moet houden. Als je vader zich niet in jou interesseerd, dan houdt het voor mij part op.
Joltsje schreef:Ik begrijp de reactie van fabianhorse gedeeltelijk wel. Ik vind dat de stempel ook snel word gegeven of vooral wordt geroepen. Iedereen heeft problemen. Al lijkt alles op facebook altijd rozegeur en maneschijn.
Maar als je wordt opgenomen met alle gevolgen van dien ben je inderdaad ziek en heb je hulp nodig. Dan is even beweging niet voldoende.
Dus in dit topic sla je toch wat de plank mis.
@ts hoe gaat het nu met je?