Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:8nnemiek schreef:Bah lastig zeg mars!
Hoe verzinnen ze het zeg, elke dag AB![]()
Niet alleen stom vanwege de resistentie, maar dat is toch ook funest voor de goede bacteriën in je darmen?
Laatste keer ben ik zelfs flink ziek geweest van de furabid, flink misselijk, heb ik een week in bed gelegen![]()
Ik hou er helemaal niet van, antibiotica, en neem het eigenlijk alleen nog wanneer ik écht veel last heb of voordat ik op vakantie ga bv. Verder kan ik me goed helpen met brandnetelthee en vit C.
Klopt, ik heb dus ook de weerstand van een dweil, ben nu 3 jaar verder en het afgelopen jaar alweer een stuk of 8 blaasontstekingen gehad. De vierde uroloog is een hele lieve man maar zegt eerlijk dat hij het ook niet meer weet.
Ik hou me aan de regels, (water drinken, cranberry, plassen na seks, goed afvegen, katoenen ondergoed, en noem maar op) heb bloedtesten, kweekjes, echos, inwendig blaasonderzoek gehad... Alles komt schoon terug, het komt echt uit het niets. Heb me zelfs nog gericht op acupunctuur en meer alternatieve artsen... geen resultaat.
Inmiddels heb ik er vrede mee dat niemand iets kan vinden, maar wordt wel vreselijk moe van de ellende op de wc.
Mars schreef:D mannose helpt mij ook niet, schimmelinfecties wel eens gehad ja maar ook na behandeling blijven ze komen pfff.
Hoor wel eens dames die er spontaan van af zijn ik hoop dat dat bij mij ook ooit gebeurd.
Mars schreef:D mannose helpt mij ook niet, schimmelinfecties wel eens gehad ja maar ook na behandeling blijven ze komen pfff.
Hoor wel eens dames die er spontaan van af zijn ik hoop dat dat bij mij ook ooit gebeurd.
Mars schreef:Acupunctuur, een soort stralingstherapie en drankjes met trillingen (?) allemaal gedaan zonder effect..
Fysiotherapie gehad, wellicht dat mijn bekkengebied teveel vast zat, hielp ook niets.
Zie mezelf als uitbehandeld op dit gebied, er wordt geen oorzaak gevonden en alle onderzoeken en therapieën die ik gehad heb hebben geen blijven resultaat geboden. Zowel regulier als alternatief. Toch ben ik dankbaar dat er in ieder geval niets vreselijks ernstigs met me aan de hand is en dat er nog AB bestaan die me wel helpen als het weer eens raak is.
Verder moet ik ermee leren leven vrees ik.
Balen dat je nog moet wachten TS, hopelijk snel een uitslag voor je. Kweek duurt bij mij ook meestal een dag of 6
Janneke2 schreef:Mars schreef:Acupunctuur, een soort stralingstherapie en drankjes met trillingen (?) allemaal gedaan zonder effect..
Fysiotherapie gehad, wellicht dat mijn bekkengebied teveel vast zat, hielp ook niets.
Zie mezelf als uitbehandeld op dit gebied, er wordt geen oorzaak gevonden en alle onderzoeken en therapieën die ik gehad heb hebben geen blijven resultaat geboden. Zowel regulier als alternatief. Toch ben ik dankbaar dat er in ieder geval niets vreselijks ernstigs met me aan de hand is en dat er nog AB bestaan die me wel helpen als het weer eens raak is.
Verder moet ik ermee leren leven vrees ik.
Balen dat je nog moet wachten TS, hopelijk snel een uitslag voor je. Kweek duurt bij mij ook meestal een dag of 6
....wellicht ben jij een van die mensen met een "overbelast segment".
Dat voelt dan als blaasontsteking, maar idd: de kweken komen schoon terug, blaas zelf, plastechniek allemaal goed...
Een segment (uit mijn hoofd zeg ik L3) kan door kou vatten op je spieren, vertillen, vallen etc etc overbelast raken.
En wat kan werken is bijvoorbeeld eventuele scheve wervels recht zetten, bindweefselmassage en zaken als spieren trainen. De precieze remedie kan ik je niet noemen.
Sorry.
Sterkte, het is een nare kwaal en dan nog zonder iemand die het echt snapt. ..!