Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinto_1 schreef:Het lijkt mij niet gezond. Ik ben bang dat als je gaat eten als je echt honger hebt, je juist snel teveel eet. Je eet dan tot je verzadigd bent, dus hebt meer nodig dan wanneer je een paar keer per dag kleinere beetjes neemt.
Net zoals boodschappen doen als je honger hebt, dan neem je ook snel teveel mee omdat je overal wel zin in hebt.
Remy schreef:Begin met een ontbijt waarmee je lichaam de dag kan starten, bijvoorbeeld havermoutpap met een lepel lijnzaad is verschrikkelijk gezond en zorgt voor langdurige verzadiging.
Kirrr schreef:Vooral ook van al die kunstmatige dingen en veel suikers heb je steeds opnieuw trek. Dus een gezonde voeding hoort daar echt wel mee samen.
Eten was bij mij een gewoonte, ik luisterde ook niet meer naar mijn lichaam.
Koper schreef:Remy schreef:Begin met een ontbijt waarmee je lichaam de dag kan starten, bijvoorbeeld havermoutpap met een lepel lijnzaad is verschrikkelijk gezond en zorgt voor langdurige verzadiging.
Nou, als er lijnzaad in zit is het voor mij alleen maar verschrikkelijke buikpijn. Voor iemand die zo veel over voeding zegt te weten mis ik ook vooral nog de info dat het niet zo goed idee is om elke dag het zelfde ontbijt te eten.