Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chantal_bel schreef:TinkerTreas schreef:Ik had het tijdens mn zwangerschappen. En na de bevalling werden ze nog groter. Maar daar is niets meer van te zien, op de straie na.....
Vreselijk he! Ik was zo blij dat ze zo groot waren geworden.. nu zijn ze nog kleiner geworden dan ze al waren
Joolien schreef:Evelyne79 schreef:maak je een afspraak bij de huisarts, zit je daar.... Mevrouw, waar kan ik u mee helpen.............. nou dokter, mijn tieten zijn groter.....
Ik zou wel heel benieuwd zijn naar zijn reactie dan![]()
Sorry kan je ook niet verder helpen![]()
maar al 10 jaar de pil doorslikken, zonder ooit een stopweek in te zetten? wauw, wil ik ook, ik moet toch echt om de zoveel tijd een stopweek inlassen anders heb ik gruwelijk buikpijn.
Nee ik stop wel een paar keer per jaar hoor. Maar niet standaard iedere maand. Dan ben ik nl iedere maand ziek
LiiNd_Y schreef:De dokter nog gebeld Jolien?
zebra89 schreef:Ik zou toch bellen Joolien. Morgenvroeg dan dus. Ik snap dat het eng is maar ik heb je al eerder geadviseerd om te bellen (en meer in dit topic) dus snap ook neit zo goed dat je alsnog gewacht hebt gister.
Ik hoop dat het meevalt en je snel terecht kunt. Kun je niet nu nog bellen? Ik kan mijn huisarts tot 14.00 bellen.
Fish_n_Chips schreef:Weet je zeker dat je niet vandaag na 10 uur nog kunt bellen voor een afspraak voor morgen? Is nu natuurlijk een beetje redundant, maar volgens mij is het bij mijn huisarts zo dat je voor 10 uur moet bellen als je dezelfde dag een afspraak wilt, en dat het anders na 10 uur ook kan.