Oops, I've got bigger boobs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTreas

Re: Oops, I've got bigger boobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:29

Ik had het tijdens mn zwangerschappen. En na de bevalling werden ze nog groter. Maar daar is niets meer van te zien, op de straie na..... -O-

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:38

TinkerTreas schreef:
Ik had het tijdens mn zwangerschappen. En na de bevalling werden ze nog groter. Maar daar is niets meer van te zien, op de straie na..... -O-

Vreselijk he! Ik was zo blij dat ze zo groot waren geworden.. nu zijn ze nog kleiner geworden dan ze al waren

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 10:50

chantal_bel schreef:
TinkerTreas schreef:

Vreselijk he! Ik was zo blij dat ze zo groot waren geworden.. nu zijn ze nog kleiner geworden dan ze al waren

Jah.... oneerlijk....

Ik heb trouwens twee weken per maand grote en twee weken per maand kleine borsten, ook zo frustrerend :')

Door het minderen of stoppen van koffie kunnen soms je borsten ook gaan groeien heb ik ooit gelezen, maar geen idee of het waar is of van toepassing bij jou.

Geniet ervan zolang het kan zou ik zeggen :D

Evelien4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:57

Nu je zegt over de koffie.. ik drink sinds 2 maanden nauwelijks koffie. heb ruims 2 maanden geleden zware hersenschudding opgelopen en had geen zin meer in koffie, drink voornamelijk thee.. en die boobs zijn wel (naar mijn idee) iets groter/ronder geworden.. :o :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:25

Het kan zijn dat je een groeispurtje hebt gehad. Schijnbaar heb je die meerdere wbt boobbies. In mijn puber tijd zijn de mijne ook van een 70B naar een 70E gegroeid binnen een maand. En vorig jaar weer een cupmaatje. Ik slik geen verdere hormonen of iets dergelijks.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:23

Joolien schreef:
Evelyne79 schreef:
maak je een afspraak bij de huisarts, zit je daar.... Mevrouw, waar kan ik u mee helpen.............. nou dokter, mijn tieten zijn groter.....
Ik zou wel heel benieuwd zijn naar zijn reactie dan :x

Sorry kan je ook niet verder helpen ^)

maar al 10 jaar de pil doorslikken, zonder ooit een stopweek in te zetten? wauw, wil ik ook, ik moet toch echt om de zoveel tijd een stopweek inlassen anders heb ik gruwelijk buikpijn.

Nee ik stop wel een paar keer per jaar hoor. Maar niet standaard iedere maand. Dan ben ik nl iedere maand ziek :+

Afbeelding :D

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 14:44

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 16:39

Nu toch iets minder nieuws, sinds een paar dagen heb ik een steek in mijn linkertepel. Wat dieper zeg maar en dan vooral als ik beweeg. T is vrij pijnlijk en het zint me niks. Maandag even met de huisarts bellen voor dde zekerheid.
Ik wilde alleen grotere boobs ja, geen pijn of ongemak >;)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 16:42

Oei, da's niet fijn...
Even naar laten kijken dan maar, sterkte :(:)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:48

De dokter nog gebeld Jolien?

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:57

Ik ben 45 en de laatste 5 jaar van een A naar goede C cup gegroeid. En nee, ik ben niet aangekomen.
Dokter zegt dat het hormonaal is, en ik ben er best blij mee :)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:01

Ik ben bijna 25. En die van mij zijn nu ineens ook aan het groeien. Tenminste mijn vriend viel het op. Ik dacht dat ze meer gingen hangen en daardoor groter leken.

Wel jammer want draag nooit bh's en hoop dat vol te houden.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:05

Ben ook wel benieuwd. Groeien kan ook pijn geven... maar zou het even laten checken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:06

En Jolien?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:08

Bij mij gebeurde dat toch echt alleen toen ik zwanger was...

Hoop voor jou dat het niets ernstigs is. Meestal is het toch echt wel een teken van een grote verandering in je lichaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:09

LiiNd_Y schreef:
De dokter nog gebeld Jolien?

Nee nog niet, twijfelde nog of t minder werd, maar gistermiddag en vanmorgen weer veel last, dus ga toch bellen. Alleen kan dat morgenochtend pas weer om een afspraak te maken.
Vind het toch ook wel eng om hiervoor een afspraak te maken. Er zit echt een pijnlijke plek in mn borst, en het voelt ook wel aan als een bobbel, maar ik voel wel meer bobbels in mn borst, dus daarin maak ik mezlef maar niet te gek :P

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:38

Ik zou toch bellen Joolien. Morgenvroeg dan dus. Ik snap dat het eng is maar ik heb je al eerder geadviseerd om te bellen (en meer in dit topic) dus snap ook neit zo goed dat je alsnog gewacht hebt gister.

Ik hoop dat het meevalt en je snel terecht kunt. Kun je niet nu nog bellen? Ik kan mijn huisarts tot 14.00 bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 14:01

zebra89 schreef:
Ik zou toch bellen Joolien. Morgenvroeg dan dus. Ik snap dat het eng is maar ik heb je al eerder geadviseerd om te bellen (en meer in dit topic) dus snap ook neit zo goed dat je alsnog gewacht hebt gister.

Ik hoop dat het meevalt en je snel terecht kunt. Kun je niet nu nog bellen? Ik kan mijn huisarts tot 14.00 bellen.

Ja ik kan wel bellen, maar niet voor een afspraak. DAt kan alleen tot 10 uur.
Ik heb niet gebeld omdat ik dacht ach misschien stel ik me wel aan, of misschien trekt het wel weer weg. En omdat ik het een beetje eng vind om hierover te bellen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 14:17

Had je nog gekeken naar wat ik je toen gepm't had Joolien? En verder als jij veel bobbels voelt misschien ook even googlen op Mastopathie :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 14:18

Alwiene schreef:
Had je nog gekeken naar wat ik je toen gepm't had Joolien? En verder als jij veel bobbels voelt misschien ook even googlen op Mastopathie :)

Oeps dat had ik even over het hoofd gezien, maar ik zal het eens nagaan.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 17:27

Echt bellen! Met zoiets moet je niet doorlopen hoe eng je het ook vind.

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:17

Snap dat het eng is maar dit is echt belangrijk. Hoop dat je morgen belt. Sterkte!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:20

Heb is nog veel enger om niet te weten wat het is :(:)

Gewoon bellen!
+:)+

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:25

Weet je zeker dat je niet vandaag na 10 uur nog kunt bellen voor een afspraak voor morgen? Is nu natuurlijk een beetje redundant, maar volgens mij is het bij mijn huisarts zo dat je voor 10 uur moet bellen als je dezelfde dag een afspraak wilt, en dat het anders na 10 uur ook kan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 22:38

Fish_n_Chips schreef:
Weet je zeker dat je niet vandaag na 10 uur nog kunt bellen voor een afspraak voor morgen? Is nu natuurlijk een beetje redundant, maar volgens mij is het bij mijn huisarts zo dat je voor 10 uur moet bellen als je dezelfde dag een afspraak wilt, en dat het anders na 10 uur ook kan.

Verschilt enorm per praktijk. Hier maken ze afspraken bij voorkeur voor dezelfde dag telefonisch. Maar het kan bij ons ook via internet wel voor later in de week. Mijn partner zit bij een andere praktijk en dat moet telefonisch voor 10 uur, ongeacht voor welke dag je de afspraak wil maken. Nou moet ik zeggen dat het daar best werkt als je zegt 'Ja prima dat jullie dat willen maar dat werkt niet voor mij' Beetje drammen en ze helpen je alsnog :)