Ik heb hulp nodig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 07:14

Ik heb bij de 2e ook heel bewust gekozen voor een geplande keizersnede, ik wilde niet mog een keer met spoed op de ok belanden. Dat in combinatie met (weer) een grote baby door diabetes maskte dat voor mij de beste keuze. En echt, hoe anders is dat. Grapjes gemaakt met de anesthesist, liggen kletsen terwijl ze bezig zijn, toen zoonlief eruit was lekker bij mij op de borst. Dat was echt een geweldige ervaring!

Ik stond na 10 weken overigens te springen om weer te gaan werken, ondanks dat t niet goed met me ging :o leek me heerlijk, die dagen zonder de kinderen. En dat vind ik t nog steeds, daar hoef ik ff geen mama te zijn.
Ik weet nog hoe iedereen zei ohhhh ik vond die babytijd zoooooo heerlijk <3 <3 nou dan hadden jullie vast niet zo'n jankert als ik, was het eerste half jaar echt niets leuks aan :o natuurlijk zeg ik jankert beetje gekscherend, ik ben echt wel gek op hem hoor! Maar een huilbaby is echt gewoon super zwaar. En dan net als die mensen op kraamvisite komen de zoete baby uithangen he :roll: