Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rainbow8 schreef:Negeer het concentratiebureau, die zijn goed genoeg voor het wegen en opmeten (als je niet exact doet wat zij zeggen ben je een slechte moeder.. Ik was er dus zo één)
Esplendido schreef:Het 'harden' van je tepels is echt niet nodig en wordt tegenwoordig juist afgeraden. Op de tepels zitten de kliertjes van Montgomery en die scheiden een stof uit die de tepel schoon en een beetje vettig houdt. Bovendien als een baby goed aanhapt ligt de tepel behoorlijk ver in het mondje en ligt de tepel stil en raakt het zachte gehemelte. De tepel schuurt tijdens het voeden, als het goed is, dus nergens tegenaan.
verootjoo schreef:Tita, mag ik vragen waarom je hebt besloten door te zetten ondanks dat je aanvankelijk absoluut geen kindje wilde?
tita schreef:verootjoo schreef:Tita, mag ik vragen waarom je hebt besloten door te zetten ondanks dat je aanvankelijk absoluut geen kindje wilde?
Leeftijd
Vriend (binnenkort man) met hele grote kinderwens
Tevens was gewoon uitstellen durfde zelf de beslissing niet te nemen mijn partner steunde me in wat ik zou doen.... hij zei dus ook niet laat maar weghalen had hij dat gezegd was het gebeurt
Hij zei ook niet ik wil dat je het houdt.......ik wist dat hij graag de kleine wilde hebben maar de keuze was aan mij......echter kon ik geen keuze maken
Een van voorwaarden was dat ik een KS wilde, die kreeg ik dus kon niet meer terug.
Verder hadden we super echo's en uitstekende waarden van de combinatietest........ houden was geen optie en weghalen ook niet......en groeit gewoon door
conejo schreef:rainbow8 schreef:Negeer het concentratiebureau, die zijn goed genoeg voor het wegen en opmeten (als je niet exact doet wat zij zeggen ben je een slechte moeder.. Ik was er dus zo één)
Dit geld niet voor alle consultatie bureaus.
Hier een in de vorige stad waar ik woonde waren ze juist heel fijn dachten met je mee en laten ze je in je waarden. En de richtlijnen zijn ook echt richtlijnen en kijken dus naar je kind.
kwita schreef:conejo schreef:Negeer het concentratiebureau, die zijn goed genoeg voor het wegen en opmeten (als je niet exact doet wat zij zeggen ben je een slechte moeder.. Ik was er dus zo één)
Dit geld niet voor alle consultatie bureaus.
Hier een in de vorige stad waar ik woonde waren ze juist heel fijn dachten met je mee en laten ze je in je waarden. En de richtlijnen zijn ook echt richtlijnen en kijken dus naar je kind.