Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Het enige dat ik tegen mezelf zei was: Ik ben een niet-roker en die denken nooit aan roken.
Ir111 schreef:phormicola schreef:Het enige dat ik tegen mezelf zei was: Ik ben een niet-roker en die denken nooit aan roken.
Heb ik ook zo gedaan.![]()
Niet er over banketstaaf maar gewoon doen werkte voor mij het beste. Wil je een sigaret? Nee dankje, ik rook niet (ipv nee dank je, ik ben gestopt). Ik ben gestopt, heb er niet meer aan gedacht en klaar. Nu twee jaar geleden en ik denk er ook echt nooit meer aan. Heerlijk.
Het werkt voor iedereen anders natuurlijk, ik zeg: succes en volhouden! Heerlijk om niet meer de slaaf van een pak peuken te zijn en niet meer te stinken. Toch?
Renee_S schreef:super knap van je, goed bezig! Het belangrijkste is inderdaad de knop die om moet. En daarna is het even doorzetten.
Ik ben inmiddels 1,5 jaar geleden gestopt. Kreeg een keelontsteking zo zwaar dat ik niet eens aan roken moest denken, en er daarna maar helemaal vanaf gebleven. Ben er nog steeds erg blij om dat ik toen die keuze heb gemaakt, het scheelt zo veel stress en geld! Ik hoop voor je dat het je gaat lukken, maar als ik dit zo lees ben je zeker op de goede weg!
Renee_S schreef:Ik ben inmiddels 1,5 jaar geleden gestopt. Kreeg een keelontsteking zo zwaar dat ik niet eens aan roken moest denken, en er daarna maar helemaal vanaf gebleven
_Nelleke_ schreef:Ik raad je aan om met dit gevoel het boek 'Stoppen met roken' van Allen Carr te gaan lezen. Met dat boek kostte het totaal geen moeite terwijl ik bij eerdere stoppogingen huilend naar het tankstation liep.
[ Afbeelding ]
Ik ben inmiddels 4 jaar gestopt en mis het totaal niet.