Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

want onze icepacks waren op. Bij mij was het ook serieus blauw maar ik kon gelukkig wel eten. Bij mij was 1 kant wel lichtjes ontstoken en daar moest ik dan ook nog extra antibiotica voor nemen. Probeer dit wel te compenseren met yoghurt of iets want antibiotica maakt ook de goede bacteriën dood! Verder nog heeeel veel succes met je rietjes dieet en als het zo blijft kloppen zeker terug gaan want dat is toch niet gezond vermoed ik. 

Luca03 schreef:Ohja die van mij zijn trouwens getrokken onder plaatselijke verdoving! De orthodont vroeg of hij tijdens de operatie alles moest uitleggen en dat heeft hij gedaan ook, ik best interessant hoor
Woogy schreef:Luca03 schreef:Ohja die van mij zijn trouwens getrokken onder plaatselijke verdoving! De orthodont vroeg of hij tijdens de operatie alles moest uitleggen en dat heeft hij gedaan ook, ik best interessant hoor
Zo zwaar verdoofd dat je helemaal niets voelt. Stukken beter dan bij de gemiddelde tandarts haha. Vond het ook wel erg interessant wat ze allemaal deden

Ik heb ze er vorig jaar ook alle 4 tegelijk laten uithalen onder volledige narcose (hoe het in België meestal gebeurd de laatste jaren). Je inpakken als een paasei hielp bij mij het beste, zo'n coolpack langs je kaken en een handdoek errond die je boven op je hoofd dichtknoopt.