Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aradis schreef:Wat ontzettend naar voor je! Ik heb last van acne inversa, ook altijd prima huid gehad toen andere (merknaam)pil waarna het begon. Ik vind het in mn lies al terror, wat een hel moet dat zijn op je gezicht. Heb geen nuttige tips, maar wil je wel ff sterkte wensen!
Ik had wel altijd vettig haar maar nu ik dat was met baking soda is het een stuk beter.
Aradis schreef:Ik zit weer op mn oude pil, dat maakte helaas geen verschil meer. Het schuren valt wel mee met tactische kleding en gaasjes, alhoewel het plakken soms wel wat te veel lenigheid vraagt
Antibiotica begin ik liever niet aan zolang het aardig onder controle te houden is.
MusicIsLife schreef:Wat de huisarts zei: lab doet daar geen onderzoek naar, echo maken is alleen als je een eventuele kinderwens hebt.
Ik heb wel gelezen wat het inhoud, maar als het weer onder controle is, is het dan schadelijk nog of? Ik zal eens een fb pagina bezoeken!
chanel1985 schreef:MusicIsLife schreef:Wat de huisarts zei: lab doet daar geen onderzoek naar, echo maken is alleen als je een eventuele kinderwens hebt.
Ik heb wel gelezen wat het inhoud, maar als het weer onder controle is, is het dan schadelijk nog of? Ik zal eens een fb pagina bezoeken!
Sorry, wil je dokter echt niet afvallen, maar dat is je reinste onzin wat hij zegt. Pcos kan je wel via een simpel bloedonderzoek laten onderzoeken en snap niet dat ze geen echo doen, precies of je een kinderwens moet hebben om een ziekte te mogen uitsluiten of niet.
MusicIsLife schreef:tarek schreef:Hormoontesten zijn duur en sommige schijnbaar ingewikkeld, daarom willen ze er niet aan. Ik heb hetzelfde probleem: paar keer gevraagd maar nee.....
Wat stomword bij jou Pcos vermoed?