Help! Onstekingen en vettig haar...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Re: Help! Onstekingen en vettig haar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:15

Jemig zie die foto nu pas.. Dat is wel iets heftiger dan ik het op mn wang heb. Bij jou zie ik wel witte koppen er op en dat heb jk niet.. Hoe gaat het nu met je?

Bij mij helpt de benzac wel degelijk. Het is veel minder rood en pijnlijk, nog niet helemaal weg maar zie al wel verschil! Hoop dat t zo blijft

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 16:22

Ja het maakt me heel erg onzeker... Het is nog erger geworden inmiddels. Gestopt met alle medicatie, nu weer een nieuw zalfje, antibiotica en volgende week naar de dermatoloog. Vanaf volgende week anticonceptie op de hormonen weer echt te zetten. Hopen dat het eindelijk klaar is dan. Merk wel meteen een terugval in energie vanwege het stoppen van de medicijnen. Heb natuurlijk aantal maandjes dat geslikt en nu ineens niks meer... Dus hopelijk herstelt dat weer goed :)

Oh wat fijn!!! Helpt het je genoeg? Ik heb nu een nieuw zalfje dat heblpt bij mij beter namelijk.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 16:26

Zo ziet het er nu uit... Inmiddels ook op mijn ene wang weer terug...

Afbeelding
Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 17:02

Sterkte. Het ziet er heftig uit. :(:)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 17:04

Pff heel heftig :oo Dan valt dat van mij nog wel mee.. :o Ik hoop echt heel erg voor je dat je er vanaf komt, wat een gedoe :(:) Vind het rot voor je..

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 17:46

Dankjullie! Ja ik hoop echt dat het snel gefixt is en dat mijn huid een beetje goed hersteld :( want ik had altijd best een prima huid en amper puistjes... :n

Ik hoop dat het bij jou ook snel weg is merlesimone! Want of het bij mij nu wel of niet erger is, het is altijd erg vervelend vooral je gezicht! Fijn dat je wel baat hebt bij benzac! Hopelijk hersteld het bij jou ook snel!

Bij mij jeukt het nu erg allemaal... Hopelijk een teken van herstel.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 18:13

Wat ontzettend naar voor je! Ik heb last van acne inversa, ook altijd prima huid gehad toen andere (merknaam)pil waarna het begon. Ik vind het in mn lies al terror, wat een hel moet dat zijn op je gezicht. Heb geen nuttige tips, maar wil je wel ff sterkte wensen!
Ik had wel altijd vettig haar maar nu ik dat was met baking soda is het een stuk beter.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 18:19

Aradis schreef:
Wat ontzettend naar voor je! Ik heb last van acne inversa, ook altijd prima huid gehad toen andere (merknaam)pil waarna het begon. Ik vind het in mn lies al terror, wat een hel moet dat zijn op je gezicht. Heb geen nuttige tips, maar wil je wel ff sterkte wensen!
Ik had wel altijd vettig haar maar nu ik dat was met baking soda is het een stuk beter.

Zou terug gaan naar de vorige pil of een andere pil dan geen optie voor je zijn? Dat zie je misschien niet, maar daar schuurt wel je broek lamgs, dus dat moet ook vast heel erg naar zijn... Heb je wel al cremes en antibiotica gehad?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 18:32

Ik zit weer op mn oude pil, dat maakte helaas geen verschil meer. Het schuren valt wel mee met tactische kleding en gaasjes, alhoewel het plakken soms wel wat te veel lenigheid vraagt :')
Antibiotica begin ik liever niet aan zolang het aardig onder controle te houden is.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 18:41

Aradis schreef:
Ik zit weer op mn oude pil, dat maakte helaas geen verschil meer. Het schuren valt wel mee met tactische kleding en gaasjes, alhoewel het plakken soms wel wat te veel lenigheid vraagt :')
Antibiotica begin ik liever niet aan zolang het aardig onder controle te houden is.

Oh getsie :( jammer dat dat niet meer werkt nu... Ik weet niet welke jij nu gebruikt maar volgens mijn arts zou de Diana een erg goede zijn voor dit soort problemen, ik heb er geen ervaring mee en mag niet elke soort pil, maar dit is wat mijn arts zei. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.. Lastig hoor, hopelijk gaat het vanzelf over!

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:39

bij mijn collega werkt de Diane echt supergoed(!)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:45

Ik zou toch aandringen of je niet iets eerder bij de dermatoloog kan gaan. Persoonlijk zou ik dit niet nog een week willen zien evolueren. Het is toch wel een stukje erger dan je vorige foto's. En ik zeg het echt niet om je een rot gevoel te geven, kan me voorstellen dat je je hier heel slecht mee voelt...

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 22:11

Ik mag helaas niet alles soortem anticonceptie omdat mijn moeder ziek geweest is. De pil die ik eerst had hebben ze ook eerst helemaal uitgezocht. Werkte perfect voor mij en is een lichtere variant. Dus die ga ik ook weer nemen als ik van de week weer begin.

Heb ik al gedaan. Ik heb inmiddels 3x gebeld vandaag. 3x een ander geprobeerd, maar ze kwamen allemaal opdezelfde datum uit. Het enige wat ik kon doen is de arts vragen, die moet dan zeggen dat hij het een spoedsituatie vind en dan os er kans op een eerdere plek. Ga dat morgen toch wel even proberen te regelen denk ik!

Ja ik voel me er echt onzettend rot van... Maar ben blij dat het niet meer zo vurig is en het lijkt toch wel ietwat te herstellen, maar toch vertrouw ik het nog niet helemaal..want er duikt de afgelopen 5 maanden toch steeds op een ander plekje wel weer wat nieuw op.

Ik heb me verhaal ook maar een beetje overdreven aan de telefoon ik dacht misschien helpt het om nog ergens tussen te kunnen, maar helaas..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 00:31

Even suf, maar heb je al aspirine geprobeerd?
Aspirine, geen paracetamol dus uit elkaar laten vallen met wat drupjes water, daarbij wat honing en erop smeren.
Dat werkt hier goed, zij het dat ik het bij moet houden.
Ben nu zelf ook bezig met maskertjes met norit, daar ben ik ook erg tevreden over.
Trekt echt veel vuil huid mijn huid merk ik.
Bij mij is het trouwens echt allergie, en ik reageer op alles wat los en vast zit.
Ook Lyme trouwens zoals ik al zei, en varkensvlees geeft bij mij vreselijke bulten.
Dan zie ik er rustig uit zoals jij..
Melk is ook een grote boosdoener.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 07:34

Melk drink ik niet. Eet eigenlijk kaas, verder weinig tot geen melkproducten. Varkensvlees ga ik op letten. Bedankt weer!

Nu ik alle medicijnen heb laten vallen icm. nog een zalfje. Is mijn vette haar en onstekingen duidelijk afgenomen. Nu merkte ik dat het zonder medicijnen eigenlijk nog niet goed gaat... Een deel slik ik nu weer en 1 heb ik laten vallen omdat we denken dat, dat de veroorzaker is... We kunnen het ook mis hebben. Maar tot nu toe gaat mijn gezicht weer de goede kant op. Heb dinsdag wel een afspraak bij de dermatoloog. Ga daar wel gewoon even heen gezien ik echt een rothuid heb nu. Maandag weer telefonisch contact met de lymearts.

Heb op dit moment ook griep erbij, of het moet van de antibiotica zijn maar word snachts wakker en dan lijkt me maag ondersteboven te zitten en moet ik overgeven. Ik ga er even vannuit dathet door de griep komt en dan kijk ik het even aan van de week.

Sinds ik zowel met de medicijnen en de anticonceptie weer ben begonnen is de griep ontstaan. Een grote puzzel allemaal :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 07:50

Heb je al eens gekeken naar andere verzorgingsproducten ondertussen?

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 07:53

Ja ! Ik heb sowieso producten van de tuinen maar van een kennis nog een hele envelope vol proefzakjes gehad zodat ik kon kijken wqt een beetje bij mij pastte. Verder gebruik ik nog wel het zalfje van de huisarts want dat werkt fijn nu het nog aan het herstellen is.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:19

MusicIsLife schreef:
Wat de huisarts zei: lab doet daar geen onderzoek naar, echo maken is alleen als je een eventuele kinderwens hebt.

Ik heb wel gelezen wat het inhoud, maar als het weer onder controle is, is het dan schadelijk nog of? Ik zal eens een fb pagina bezoeken!

Sorry, wil je dokter echt niet afvallen, maar dat is je reinste onzin wat hij zegt. Pcos kan je wel via een simpel bloedonderzoek laten onderzoeken en snap niet dat ze geen echo doen, precies of je een kinderwens moet hebben om een ziekte te mogen uitsluiten of niet.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 08:38

chanel1985 schreef:
MusicIsLife schreef:
Wat de huisarts zei: lab doet daar geen onderzoek naar, echo maken is alleen als je een eventuele kinderwens hebt.

Ik heb wel gelezen wat het inhoud, maar als het weer onder controle is, is het dan schadelijk nog of? Ik zal eens een fb pagina bezoeken!

Sorry, wil je dokter echt niet afvallen, maar dat is je reinste onzin wat hij zegt. Pcos kan je wel via een simpel bloedonderzoek laten onderzoeken en snap niet dat ze geen echo doen, precies of je een kinderwens moet hebben om een ziekte te mogen uitsluiten of niet.

Dat is inderdaad ook wat ik dacht. Volgens mij kun je al die hormonen meten uit je bloed. Maar ze zeiden dat het enige wat ze konden doen een echo van de eierstokken maken maar dat zou alleen zijn als je een kinderwens hebt. Dit hoefde daarom ook niet nu zeiden ze, al doe ik het over 30 jaar.

Maar ik vind het sowieso momenteel lastig waar ik het moet zoeken... Hang overal zo tussenin. Ik kijk even aan wat mijn griep doet... Of dit echt griep is of aanhoud en van 1 van de medicijnen komt.

Want zodra het ziek zijn weer weg is, kan ik ook weer wat beter oordelen over anderen klachten. Alles komt allemaal tegelijk momenteel, dus het is even lastig waar wat vandaan komt.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:51

Heb je het ook van binnen uit al behandeld?

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 10:07

Ja het word van binnenuit behandeld met antibiotica.

Wat ik nu gebruik:

Anticonceptie (sinds deze week weer)
Doxycycline (ab)
Zalfje voor de plekken
Kruidneprotocol voor lyme

tarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:56

Hormoontesten zijn duur en sommige schijnbaar ingewikkeld, daarom willen ze er niet aan. Ik heb hetzelfde probleem: paar keer gevraagd maar nee.....

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 13:57

tarek schreef:
Hormoontesten zijn duur en sommige schijnbaar ingewikkeld, daarom willen ze er niet aan. Ik heb hetzelfde probleem: paar keer gevraagd maar nee.....

Wat stom :( word bij jou Pcos vermoed?

tarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 07:47

MusicIsLife schreef:
tarek schreef:

Wat stom :( word bij jou Pcos vermoed?

Nee hoor, voel me al tijden moe, vage klachten, opvliegers, niet slapen. Vandaar dat ik graag alles nagekeken wou hebben. Maar dat soort testen doen ze niet.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 09:04

Tarek, ik heb je even een pb'tje gestuurd !