Zou er niet mee gaan rijden

Pas maar op, het is echt vergif.... heb echt afkickverschijnselen gehad na 4 weken hevig gebruik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Hallo,
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die wel eens tramadol hebben gebruikt of nu nog gebruiken.
Ben sinds vanmorgen eigenaar van een aantal tabletten tramadol en heb het eerlijk gezegd nog nooit gebruikt..
Volgens mijn vader kan ik bij 1 x per dag van zo'n capsule best autorijden,
terwijl ik overal tegen kom dat ik het beste komende 2 weken geen auto mag besturen wegens de bijwerkingen.
(Heb namelijk nog nooit Tramadol gehad/gebruikt.)
TerraHowrse schreef:Misschien al gezegd, maar slik je er wel een maagbeschermer bij? Tis nogal heavy spul.
genja schreef:TerraHowrse schreef:Misschien al gezegd, maar slik je er wel een maagbeschermer bij? Tis nogal heavy spul.
Heel flinke pijnstiller inderdaad maar eentje die juist niet heftig is voor je maag. En er hoeft dus geen maagbeschermer bij geslikt te worden. (Is dat bij kortdurend gebruik en geen ander medicatie gebruik en geen maagbloedingen in het verleden bij de meeste pijnstillers niet nodig. In ieder geval veel minder als hier op bokt wordt gedacht )
Je kan er misselijk van worden maar die misselijkheid komt niet door de maag maar doordat het op je centraal zenuwstelsel werkt simpel gezegd. Al zou je een maagbeschermer geven voorkom je nog de misselijkheid niet.
genja schreef:TerraHowrse schreef:Misschien al gezegd, maar slik je er wel een maagbeschermer bij? Tis nogal heavy spul.
Heel flinke pijnstiller inderdaad maar eentje die juist niet heftig is voor je maag. En er hoeft dus geen maagbeschermer bij geslikt te worden. (Is dat bij kortdurend gebruik en geen ander medicatie gebruik en geen maagbloedingen in het verleden bij de meeste pijnstillers niet nodig. In ieder geval veel minder als hier op bokt wordt gedacht )
Je kan er misselijk van worden maar die misselijkheid komt niet door de maag maar doordat het op je centraal zenuwstelsel werkt simpel gezegd. Al zou je een maagbeschermer geven voorkom je nog de misselijkheid niet.
elenaMM77 schreef:diclo kun je in een combinatiepil krijgen met maagbeschermer.. moet je daar eventueel op terug, dan zou ik om die combipil vragen.. scheelt echt behoorlijk.
Annem84 schreef:Ik heb na een operatie tramodol en diclofenac gehad. Maar ik ben er na een paar dagen mee gestoot. Jeetje wat kreeg ik een last van min darmen! Echt de hele boel zal muurvast en verstopt zeg maar.
Ik had meer buikpijn door mijn darmen dan dat ik pijn had van de operatie. Of het nu kwam door de tramadol of de diclofenac of door de combi t was echt niet bepaald fijn..