Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:10

Pfoe, ondanks dat ik je niet ken, raakt het me toch!! Ik wil je onwijs veel sterkte! Ik ga je topic volgen uit interesse en medeleven! Als ik je iets voor je doen kan, stuur me een berichtje!!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:13

Zelf geen lotgenoot maar mijn moeder heeft 2x kanker gehad. Beide keren ergens anders.

Zij is nu 4 jaar schoon :) hopelijk geeft het hoop. Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte wensen.

ievie

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:18

Jeetje ts, wat schrikken. Heel veel sterkte gewenst in elk geval!! Het wachten is het moeilijkst..

Heb zelf wel ervaring met kanker. Was veertien toen er botkanker werd geconstateerd. Ben behandeld met chemo, autologe stamceltransplantatie en bestraling. Behandeling heeft ongeveer een jaar geduurd en sinds vorige week ben ik alweer veertien jaar kankervrij.

Zag al goede tips voorbij komen. Laat je niet gek maken door verhalen van anderen. Ieder verhaal is weer uniek en bij iedereen loopt het anders. Schrijf je vragen op in een schriftje, leg desnoods pen en papier naast je bed zodat je alles kunt opschrijven.

Sterkte!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 00:57

Hoi Yvette, mijn vader heeft slokdarmkanker gehad. Deze zomer vieren we dat hij 5 jaar schoon is. Heel veel sterkte en als je vragen hebt ben je welkom.

Ik duim voor je!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 01:04

Jeetje wat een bagger nieuws, ik wens je veel sterkte bij de komende tijd ik kan je wel een tip geven en dat is proberen je levensmanier niet teveel te veranderen dus gewoon doen wat je altijd doet uiteraard zo mogelijk, zodat dat tenminste vertrouwd blijft. Nogmaals sterkte en go for it

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 01:15

Jee wat heftig, heel veel sterkte!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 04:16

Geen lotgenoot maar wilde je heel veel sterkte toewensen.

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 06:51

Ik ben geen lotgenoot, maar heel veel sterkte!!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 06:53

Ik ben geen lotgenoot, maar ben mijn lieve schoonvader verloren aan longkanker. Voor jou heel veel sterkte.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 06:55

Als naaste ben ik een lotgenoot. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je er snel genoeg bij bent. :(:)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:14

Ik wil je heel veel sterkte wensen ts! Mijn vader had keelkanker met uitzaaiingen in zijn slokdarm. Mocht je iets willen weten kun je altijd een pb sturen.

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:47

Ook ik ben geen lotgenoot . Mijn moeder heeft ook slokdarm gehad , tevens had ze ook een tumor in haar hoofd . Dit stond los van haar slokdarmkanker .
Heel veel sterkte voor jou en je omgeving .

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:54

Mijn schoonvader heeft 2 jaar terug slokdarmkanker gekregen en is er goed doorheen gekomen. Hij is nu 'genezen' verklaard (na chemo, bestralingen en uiteindelijk wegsnijden van het aangetaste deel).

Heel veel sterkte toegewenst!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 08:04

Lieve TS, hier ook geen ervaringen met vormen van kanker maar ik wil je wel heel veel kracht en sterkte toewensen voor de komende periodes. Ik hoop dat je voldoende lieve mensen om je heen hebt die je bij kunnen staan, maar ook de berichten op Bokt kunnen je toch steun zijn wellicht.

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 08:22

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen TS.
Zelf geen lotgenoot maar wel kans op denk ik aangezien mijn beide ouders eraan zijn overleden.
Mijn vader had longkanker moeder uitgezaaide slokdarmkanker.
Als ik het zo hoor lijkt het erop dat ze er bij jou aardig op tijd bij zijn dus hopelijk kom je er goed doorheen.
Zal voor je duimen en als er iets is wat je wil vragen mag dat altijd via PB, geen probleem.
Nogmaals heel veel sterkte!

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 08:37

Ik ben ook geen lotgenoot, wel van dicht bij meegemaakt, moeder heeft 2x kanker gehad maar wel op andere plekken. Ik wil je heel veel sterkte wensen t's ! :(:)

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 08:57

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie steun ideeën en verhalen. Het is gewoon bizar dat ik heel erg ziek ben terwijl ik helemaal geen klachten heb gehad. Hopelijk gaan we volgende week een positieve uitslag en zijn er geen uitzaaingen. En kijk ik over een jaar terug op een vreselijke periode maar ben ik gezond.Zoals mijn tweelingzus sandorra noemde er komen nog vele hindernissen hopelijk worden de sprongen niet te hoog. En land ik altijd weer veilig. De tijd zal het leren. Vandaag moet ik het dus rustig aan doen en minimaal 2 liter vocht drinken als voorbereiding op de PET scan. Ook moet ik morgen nuchter naar het onderzoek. Om 9.30 heb ik het onderzoek.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:05

Lieve TS, heel veel sterkte voor de komende tijd. Gelukkig ben ik zelf geen lotgenoot, maar zit wel in het traject door mijn schoonbroertje.

Zoals eerder aangegeven is op jouw vraag, reageert iedereen anders op chemotherapie. Zo heeft mijn schoonbroertje er nauwelijks last van. Hij is een dag vermoeid en misselijk, maar daarna gaat het eigenlijk wel weer goed. Dus hij ervaart de chemo niet als iets heel zwaars.
Ik hoop dat alles voor je meevalt, er komt een donkere tijd aan. Durf je emoties te laten zien en durf er met iedereen over te praten.
Sterkte.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:17

Ik ben een ex-lotgenoot,had huidkanker op het binnenste onderste ooglid,wat zelden voorkomt.
De tumor is in zijn geheel weg gehaald,zaait zelden uit,dus ik ga er vanuit dat er niks is uitgezaaid.

Mijn buurvrouw had ook slokdarm kanker,zij was in een ver stadium.
Ik wens je onwijs veel sterkte en geluk toe!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:36

Ook van mij uit heel veel sterkte! Het zal een zware periode worden, hopelijk valt het enigszins mee :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:48

Heel veel sterkte en vertrouwen toegewenst, je gaat een zware tijd tegemoet, maar hopelijk met een goed eindresultaat!

Ook Sandorra veel sterkte, ik ben meer een lotgenoot van haar, dus degeen die aan het bed stond...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:50

Heel veel sterkte TS, ik zal voor je duimen morgen als je de scan hebt

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:51

Heel veel sterkte de komende tijd! Ik zal voor je duimen! :(:)

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:58

Heel veel sterkte! :(:)
Ik ken iemand in mijn omgeving die het ook in de slokdarm had, en die is inmiddels zo'n 5 jaar weer schoon.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:01

Ik wil je erg veel sterkte wensen !