Ivy_ schreef:Tuurlijk is het een symptoom bestrijder en ik was ook niet van plan om ze zo lang nog te gebruiken. Misschien is het alleen een opzetje om dingen wat beter te kunnen relativeren en om er achter te komen wat het gechagrijn en geïrriteerde nou veroorzaakt (omdat het niet meer dagelijks is zijn er misschien bepaalde oorzaken die het triggert waar je zo dus achter kunt komen).
Ja, precies, "that' the spirit!"
Dat je gewoon even wat lucht krijgt, de scherpste kantjes er af - en dan met het 'restant' aan de slag.
Als je door de bomen het bos niet meer ziet, dat is het ook niet.
Citaat:
Ik heb in het verleden al enorm veel psychiaters/psychologen gezien en hulp gehad. Alleen is mijn ervaring daarmee gewoon niet zo goed. Ik werd alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd omdat ze één voor één niet wisten hoe ze mij konden helpen, dus mijn vertrouwen daarin is niet zo groot meer.
Ja, bah - herkenbaar.
Tegen de tijd dat je zelf een duidelijk verhaal hebt van 'hier zit het m in en zo wil ik ermee aan de slag' kan er vaak veel, maar helaas: als je dat zelf niet hebt wordt het vaak gedonder en mag je soms blij zijn als je niet verder achteruit gaat.