Allienda schreef:Ik heb tot mijn 19de fanatiek aan wedstrijdzwemmen gedaan en daarna nog een aantal jaren waterpolo gespeeld. Ik herken het beeld wat iemand omschrijft "niets past om mijn armen"(ruiterjasje is mt 46 en 12 cm aan iedere kant in de taile in moeten nemen anders paste het niet in de schouders/rug/armen
![]()
Jarenlang ben ik zoekende geweest naar een sport wat mij dezelfde voldoening geeft als vroeger het zwammen/waterpolo. Toen ik Crossfit ontdekte was ik helemaal verkocht, helaas door blessure en gedoe met de trainer na een half jaar moeten stoppen (in Zuid limburg was maar 1 crossfitbox) inmiddels 2,5 jaar verder *en een paar kilos verder* is er een nieuwe box geopend en ben ik sinds 3 weken weer begonnen met Crossfit.
Ik denk alles wat je in mate doet, goed is..............Alleen mensen hebben de neiging om door te slaan in wat ze doen. Ik rij minimaal 2 paarden per dag en probeer 3x de week te gaan crossfitten. Mijn lichaam is een type van gewichten ruiken en er komen al spierballen, altijd al gehad. Ik was op mijn 15de in het krachthonk al sterker dan menigeen knul van 18/20. Ik zal in de komende maanden flink wat vet verliezen en behoorlijk wat in spiermassa gaan groeien. Ik vind het niet erg, ik vind gespierde vrouwen mooi en van CF krijg je geen opgepompte spieren.
Mijn man vind me mooi zoals ik ben, gespierd of niet gespierd, een kilo of wat teveel of slank. Hij zegt altijd als je gelukkig bent straal je dat uit en dat is wat belangrijk is.
Amen to that. Ik was een aardig maatje meer toen mijn man en ik een relatie kregen en mijn man houd wel van "goed gevuld" zeg maar. Maar nu heb ik 100x meer zelfvertrouwen en ben een stuk vastberadener in wat ik wil en alleen al daarom vindt hij me aantrekkelijker dan ooit