afvallen met garcinia combogina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 17:59

lieveli schreef:
slimmerik schreef:
Als je goedgelovig bent ben je in mijn ogen idioot.... kan zijn omdat het komt dat een vage kennis van me op een transplantatienier wacht al 3 jaar n.a.v. zijn "goedgelovigheid" .....

Kan zijn inderdaad, maar dan moet je die bril even afzetten want TS is je kennis niet en van een maand die rare pilletjes slikken krijg je echt geen enge ziektes en iemand voor idioot uitmaken is een beetje meh van je.

Ts, hang er niet zo aan het een 'natuurlijk' product is. Dat zegt namelijk niks of het goed voor je is. Ik snap dat je geen negatieve dingen wilde horen maar ons wilde inspireren en dat liep een beetje anders maar trek er een les uit. Als het namelijk echt zo'n wonderpil zou zijn, zou het vééééél bekender zijn en die rare Amerikaanse onderzoeken worden volgens hele andere normen uitgevoerd waardoor hun pil goed uit de test komt. Als je even verder googled, lees je dat zelf ook.

Om het even in de Amerikaanse dokters te houden, Dr Phil zegt altijd 'if it's too good to be true, it probably is'.

Dikke edit, deze pilletjes hebben wél voor ellende gezorgd, maar volgens mij een ander merk dan TS. Niettemin is wat Slimmerik zegt dus niet geheel weg te wuiven. Excuses!

Dus vooral lekker slikken, maar als jij afvalt en stopt met snaaien moet je jezelf complimenteren, dat is jouw kunnen! Niet dat rare pilletje.

Nu ben ik nieuwsgierig welk merk voor die problemen heeft gezorgd? Ik vind dit soort dingen altijd super interessant, ik volg

Urbanus

Re: afvallen met garcinia combogina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 19:39

Anoniem

Re: afvallen met garcinia combogina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 00:25

Hi TS , hoe staat het met het afvallen?

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 11:16

Peanutbutter schreef:
Hi TS , hoe staat het met het afvallen?

bedankt voor het vragen , ik ben momenteel van 67,7 naar 65,9 gegaan we gaan de goede kant op :)