Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gillbo schreef:Dan moet je ook niet steeds met je hersenschudding achter de pc gaan zitten.Ik geef je begeleiders groot gelijk.Iemand die zich zelf slaat, slaat zich zelf zelden een zware hersenschudding( ja ik weet waar ik over praat), iemand met een hersenschudding gaat niet achter se pc zitten. En omdat pijn en emoties echt zijn isparacetamol omdat te onderdrukken niet altijd een wijsheid.
Dat hangt ook af van je problematiek maar gezien je er meerdere hebt zou mij dat niet verbazen dat jou begeleiders daarom daarvoor gekozen hebben in eerste instantie.
pinto_1 schreef:Janneke2 schreef:
Verder geldt 'het wekadvies', om de gedachte te bepalen om de twee uur wakker gemaakt worden en dan moet je redelijk verstandig klinkende antwoorden kunnen produceren.
Nog even als aanvulling: het wedadvies is tegenwoordig niet meer nodig. Alleen bij hele jonge kinderen wordt het nog geadviseerd.
genja schreef:Vindt dit eerlijk gezegd niet het meest handige advies. Weet dat jij de geestelijke gezondheidszorg over het algemeen niet hoog heb zitten. Maar vergeet niet dat ts hier om een bepaalde reden zit en wij haar verhaal nu echt maar van een kant horen.
Natuurlijk is ts zelf niet tevreden als je ergens min of meer gedwongen moet zitten en je ook nog eens allerlei dingen van je verwacht worden. Maar ook dit behandelteam heeft het beste met ts voor.
Misschien zijn er van te voren al wel allerlei dingen gebeurd om de aandacht naar je toe te trekken en onder therapie uit te komen dat weten wij niet. Dus vanaf een beeldscherm is gewoon niet te oordelen of een instelling de juiste hulp geeft. En is het advies geven om maar ergens anders hulp te gaan zoeken niet de meest verstandige die er is.
Gillbo schreef:Zo triest dat afgeven op de zorg.Kil reageren/ emotieloos is met een doordachte reden.Zo makkelijk.De vrijheid is niet voor niks beperkt , helaas is het persepectief wel wat vertekend als je intern zit.
Echt vervelend dat je hoofdpijn hebt maar zoals je zelf al zegt ligt het ws niet alleen aan het bonken.
Nu aan jou en je begeleiders om samen te werken!!
xyzutu2 schreef:De psychiater was volgens mij al naar huis?
Citaat:Als de TS (....) binnen de instelling omringd wordt door nare begeleiders, dan is dat natuurlijk ontzettend vervelend.