Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nanne02 schreef:Ik wou net precies het vertellen, maar jij was mij al voorlief van je dat je er aan gedacht hebt!
Ik ben de hele dag in spanning geweest, en vanavond om 7 uur wisten we het nog niet, toen heeft mijn moeder maar even gebeld en wat bleek de persoon die ons had moeten bellen was het door alle drukte vergeten, nou ja kan gebeuren.
Maar de persoon die mijn moeder aan de telefoon had wist het ook en die zijn dat er niets bijzonders, tot nu toe, in mijn bloed was gevonden ( gelukkig!) maar, mijn bloed moet voor de zekerheid nog langer op kweek gezet en daarvan horen we 30 juni de uitslag, maar als er iets geks was, dan hadden ze dat allang aan mijn bloed gezien, maar heel misschien is er toch nog wat... Maar daar gaan we niet van uit, ik ben al blij dat deze uitslag goed was!
Ik laat het jullie nog weten over de uitslag van 30 juni!
Maar, ik wil jullie toch heel erg bedanken! Voor dat jullie zo lief reageerde!![]()
Daar ben ik echt heel blij mee, vanavond lekker met een gerust hart slapen![]()
Zo, dat was een heel verhaal, maar heel erg bedankt voor het lezen
pien_2010 schreef:Fijn Nanne.
Hopelijk heeft Roosje nu ook de moed om te gaan.
Elpharo schreef:Zie dit topic nu...fijn Nanne! En Roosje, nu jij heh...effe doorbijten en gaan. Bloedprikken is vreselijk voor veel mensen, maar probeer te bedenken dat je er na een paar minuutjes weer vanaf bent en dat je dan onwijs trots kan zijn op jezelf. Maargoed, eerst maar es naar de huisarts misschien?