Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska14015 schreef:Ik kan hier niet over meepraten, maar had het er pas nog over met een vriendin. Ik heb nog nooit hoofdpijn of iets die trant gehad. De laatste 6 jaar heb ik geen paracetamol meer geslikt, laatste keer was vlak na een operatie. Ben altijd wel nieuwsgierig daar hoe anderen erover denken, want vind het soms dus wel jammer dat ik niet snap waar anderen het over hebben. Tuurlijk weet ik dat ik gelukkig hiermee moet zijn, maar vraag me toch af hoe het voelt, als mensen het hebben en de hele dag in bed verblijven oid.
Rindin schreef:Niet het hele topic doorgelezen, maar is de oorzaak vanuit nek en spieren al genoemd? Ik behandel heel erg veel mensen met hoofdpijn, door triggerpoints te behandelen in de nek en hals. Daarnaast is manuele therapie ook bij veel hoofdpijnen bewezen effectief...
MarlindeRooz schreef:... zo'n 4 dagen per week hoofdpijn...
Pijnstilling maakt het wel wat beter. Maar ik heb inmiddels ene enorme pijngrens qua hoofdpijn.
Maar ik zou bij god niet weten waar het vandaan komt en wat het precies is.
Rindin schreef:Niet het hele topic doorgelezen, maar is de oorzaak vanuit nek en spieren al genoemd? Ik behandel heel erg veel mensen met hoofdpijn, door triggerpoints te behandelen in de nek en hals. Daarnaast is manuele therapie ook bij veel hoofdpijnen bewezen effectief...