Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GrumpyCat schreef:GDG schreef:Bah, het klinkt allemaal niet lekker TS! Ben je al terug van de tandarts en hoe gaat het nu?
Nope ik zit al anderhalf uur in de wachtkamer te wachten. Het is een inloop spreekuur op volgorde van binnenkomst. Ik kwam 5 minuten na openingstijd binnen en toen zaten er al ruim 7 mensen voor mij! Nu nog 2 voor mij.. het schiet niet op helaas.
Lithya schreef:En moet je dan gewoon spoelen? Of gaasjes drenken en glaasje met evenveel water als waterstofperoxide en dat op de wond leggen, aantal keer op dichtbijten en zo een paar keer door? Met spoelen alleen kom je namelijk niet diep genoeg in de wond.
GrumpyCat schreef:Ik heb er een soort spuitje bij gekregen (zonder naald uiteraard) waarmee ik het in de wond moet spuiten om te spoelen. Vind het best wel een beetje griezelig met die hechtingen in de buurt..
GrumpyCat schreef:Oh fijn, lekker verhaal Rebecca.
Het spoelen durfde ik zelf gisteren nog niet aan, vanavond eens kijken of het mij gaat lukken. De laatste keer dat die tandarts waterstofperoxide in mijn mond spoot, lag ik kokhalzend in de stoel.
Ewww horen hechtingen niet gewoon op te lossen?
Je hoort inderdaad verhalen van mensen die een dag na het trekken al vrolijk met een glas wijn in de bar staan, ik moet er niet aan denken!