Little_Gift schreef:Palmera: en zo'n sportband dat je om het voorhoofd doet? Zie je vaak bij sporters... vangt het zweet op van het voorhoofd en vanuit de haarlijn... dat is elastisch en in een soort badstof...
Als ik echt niets beters kan vinden zal ik dat doen. Ik heb er al 1 liggen zelfs. Krijg er alleen zo'n vreselijk eihoofd van

vision maakt zijn huid zacht en dat is uniek. Ik heb al veel geprobeerd en dit is de eerste waardoor hij geen allergische reactie krijgt. Ik ga dus niet verder testen, want ik kan je vertellen dat het niet grappig is als je kind door een crème van top tot teen onder de eczeem weer zit en dat zelfs de huid daardoor open barst. Zoals dat wel gebeurde bij oa de hema (extra sensitive baby) zonnebrand crème die op basis van is van minerale filters. de vision baby komt nog in huis, had nu even de volwassenvariant die ik zelf gebruik even gesmeerd om te testen 3 dagen en 0 huid reactie en dat is uniek!
. Mijn moeder gebruikt hiervoor Ambre Solaire factor 50. Factor 30 is voor haar echt onvoldoende.

Helemaal super, dank je wel. Morgen gewoon met deze foto naar de apotheek en kijken of ze het hebben of kunnen bestellen
met mijn zonne allergie smeer ik al vanaf maart , en deze trekt snel in en is niet plakkerig.