Vaak plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje01

Re: Vaak plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 12:23

Ik drink al dagen lang 2liter water,cranberrysap en kruiden thee. Plas nog steeds vaak minstes 10x per dag. Weet het gewoon even niet meer hopelijk krijg ik nu eindelijk iets dat werkt.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 12:30

2 zondagen geleden naar de weekend HApost geweest. Kuurtje gekregen van 5 dagen. Maandag weer urine ingeleverd. Sloeg niet aan, nieuwe kuur. Zojuist gebeld, heb weeeeer last. Kan straks urine inleveren. Moedeloos

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 12:34

Oh jij zit dus in zelfde schuitje als ik :(:) ik loop nu al week met klachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 13:06

eenitraM schreef:
2 zondagen geleden naar de weekend HApost geweest. Kuurtje gekregen van 5 dagen. Maandag weer urine ingeleverd. Sloeg niet aan, nieuwe kuur. Zojuist gebeld, heb weeeeer last. Kan straks urine inleveren. Moedeloos

Hier hetzelfde. Ik moet straks terugbellen en krijg dan waarschijnlijk m'n derde kuur op rij. ^) Nou vind ik die pillen slikken niet eens zo erg, maar ik word echt hartstikke misselijk van die antibiotica.. blegh.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 13:53

Oh jij ook al ik ook vooral als ik geslapen/ gelegen heb. Ik vind die capsulles egt vreselijk krijg ze amper weg. En das egt poedersuiker want je moet goed eten na die pil. Ik mag zo bellen nog 10min hoop egt dat er wat te zien is dat de AB toch werkt... Ik zie mijn hele vakantie al in het water vallen vertrek inprinciepe zondag al -O-

Edit: kuur slaat toch wel aan gelukkig dus nog ff door bijten en de andere helft van de kuur afmaken.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 15:55

Rebeccaa schreef:
eenitraM schreef:

Hier hetzelfde. Ik moet straks terugbellen en krijg dan waarschijnlijk m'n derde kuur op rij. ^) Nou vind ik die pillen slikken niet eens zo erg, maar ik word echt hartstikke misselijk van die antibiotica.. blegh.

Zojuist langsgeweest, meteen getest, weinig bacteriën, veel blabla maar toch een kweek naar het ziekenhuis en een andere tablet.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 16:05

Ik moet ook heel vaak, mn blaas heeft denk ik een dwangneurose. In de avond ga ik na het tandenpoetsen en daarna als ik denk nu doe ik het licht uit, dan moet ik weer. In de ochtend ga ik thuis voor vertrek 2 en dan red ik het net want op het werk moet ik gelijk weer plassen. Dus dat is 3 x binnen 2 uur en in de avond ook.

En omdat vriendlief het graag een keer wou gaan we binnenkort kamperen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 22:15

Dan heb je een overgevoelige blaas gekregen. En dat zit voornamelijk in je hoofd. Probeer het te negeren en alleen te gaan plassen als je echt moet. Cranberrypillen helpen ook goed.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 22:36

Maar dan moet ik ook echt of althans als ik voel dat ik moet volgt er ook gewoon een normale hoeveelheid plas telkens :Y) ik moet het in de ochtend naar het werk soms langer ophouden, maar dan krijg ik gewoon pijn in mn zij omdat ik zo nodig moet. Ophouden is volgens mij ook niet goed?

Edit ik lees daarover vooral dingen met incontinentie, kleine hoeveelheden, het niet op kunnen houden en onverwacht onbeheersbaar urine verlies, het klinkt als iets anders