aikon schreef:TS je hebt helemaal geen zaaddonor nodig! (tenminste als je nog een 5 jaar of zo wil wachten)
http://www.hetnieuwezwangerworden.nl/bl ... ks-kan-het
Zoals ik het lees kan heel goed van 1 van jullie huid afgenomen worden waar een soort zaadcel van gekweekt word en deze in het eicel van de ander gebracht word, geeft wel 100% een meisje omdat het manlijke chromosoom ontbreekt. Op deze manier is het kind van jullie beide!
Er zijn inmiddels al muizen op deze manier bevrucht en zijn geloof ik al geboren.
Hoe gaaf ik zo iets ook aan de ene kant vind weet ik nog niet wat ik hier helemaal van moet vinden aan de andere kant. Tevens staat dit in de biotechnische wereld bekend als een waarschijnlijke hoax. Zoiets hebben ze al eerder verkondigd wat niet waar was. Tevens ken ik ook een onderzoek waarbij van 2 mannen en een vrouw de geslachtscellen worden gebruikt. Maar wat men daarbij niet verteld dat het hierbij ongelooflijk vaak mis gaat. Het is mogelijk maar een kleine kans.
Stiekem zou ik het wel gaaf vinden als het mogelijk was om zwanger te worden van mijn vriendin. Maar de huidige ontwikkelingen zijn nog niet zo ver. En ook lijkt me de ethische kant hierbij zeer lastig.