Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:alleen in de speelkamer die ze moet delen met allemaal kleine kindertjes dus dat is dan ook niet zon groot succes.Jeetje wat sneu dat ze er op school zo mee omgaanHeel goed dat je haar blijft steunen, vooral blijven doen! Je klinkt echt als een heel lieve vriendin
![]()
Is er een dvd speler waar ze winnie the pooh kijkt? Misschien zou je haar dan wat dvd's kunnen geven? Bij de Blokker oid. zijn die vaak niet zo duur.
Nayomie schreef:Heeft ze een telefoon? Maandje netflix kan ook voor afleiding zorgen
Nayomie schreef:Het is streng inderdaad, maar het is uiteindelijk voor haar eigen bestwil
Shirley schreef:Vind het sowieso niet netjes dat een arts dergelijke dingen bespreekt waar bezoek bij zit.
Meisje heeft ook recht op privacy!
IsabelHx schreef:Tja kinderafdelingen hebben vaak niet heel veel specifieke ervaring met eetstoornisse helaas en kunnen dan nogal bot overkomen. Ik heb ook verpleegsters meegemaakt die zeiden dat ik maar even normaal moest doen zodat ze tijd hadden voor de echt zieke kindjes
Super knap van je vriendin dat ze zulke stappen zet! Zeg maar dat ze trots mag zijn op zichzelf
xEmily schreef:Ze ligt op de kinderafdeling toch?
Waarom zijn er regels met de telefoon als ik vragen mag? Vind dat raar...
Zelf ook 6 maanden in het ziekenhuis gelegen maar qua social media deden ze enkel lastig als het na 23h/24h was, verder niks ...
IsabelHx schreef:xEmily schreef:Ze ligt op de kinderafdeling toch?
Waarom zijn er regels met de telefoon als ik vragen mag? Vind dat raar...
Zelf ook 6 maanden in het ziekenhuis gelegen maar qua social media deden ze enkel lastig als het na 23h/24h was, verder niks ...
Heeft met pro-ana sites en zo te maken volgens mij