Even terug naar de basis. Detoxen wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Puchje

Re: Even terug naar de basis. Detoxen wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 14:26

Ha, gribaldi, de eerste twee dagen zijn crimineel, hahaha! De aloë went wel na een paar dagen, dat klopt!
Ik zit nu op dag drie, voel me kiplekker, stuiter van de energie en voel me mentaal ook licht en mijn broeken zitten weer zoals ze zouden moeten zitten.

Ik lees aandachtig met je mee flups!
Als je support nodig hebt, gil je he? We kunnen je allemaal ondersteunen!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 14:45

Ah wat lief allemaal! Dankjewel en jullie uiteraard ook hé dames! Soms is het gewoon fijn om even je gedachten kwijt te kunnen :)

Vanmorgen met een fruitsmootie van aardbei, bosbessen en sinaasappelsap en hemels <3 ik ben verliefd!

Tot nu toe mijn all time favorite <3

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 14:48

Haha de eerste 3 dagen was de gel een ramp maar ik voelde mij inderdaad fit en erg goed! Dag 5, de vrijdag (ben op een maandag begonnen) was een ramp :+
Ik werd wakker met honger en dat gevoel bleef aanhouden, wat ik ook nuttigde aan groente of fruit :P
De rest van de dagen geen last gehad.

Ik kreeg wel steeds de vraag of ik op vakantie was geweest :')

Liefst zou ik het gewoon nog eens doen...

Klinkt goed Flups.
De spinazie, griekse yoghurt, banaan is ook een aanrader ;)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 20:44

Ts ik had even gemist dat je nog wel normaal avond eten doet. Dat maakt het weer een stuk logischer.
Die smoothie klinkt lekker! Ga ik ook eens proberen. Heb veel van die ingredienten in de vriezer liggen. Ik had vannochtend 1 met brocoli, ananas, banaan, frambozen en een beetje turkse yoghurt. Echt mn slechtste smoothie tot nu toe. Had verkeerde verhoudingen gekozen en smaakte nergens naar. Morgen weer beter.

nog een vraagje aan de c9 mensen. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of je nu in de 1e 3 dagen nu wel of niet mag eten, want verschillende posts zeggen wat anders. Lijkt me ook interessant om te proberen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 21:43

Zoek de site van C9 eens op daar staat in principe alle informatie.
Dag 1 en 2 krijg je geen maaltijd enkel gel een poederstick en shake. Je mag wel een aantal rauwe groente of fruit die in een boekje staan die je erbij krijgt.
Vanaf dag 3 vervang je de avondmaal (gel) voor een maaltijd van 600kcal.
Recepten staan in het boekje wat je erbij krijgt.
Overdag drink je de gek, fiberstick en shake en savonds tot aan dag 8 maaltijd 600kcal.
Dag 9 mag je geloof ik smiddags een maaltijd toevoegen.
Maar kijk eens op de site daar staat alles :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:02

Hoe gaat het met je?

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:06

Woopwoop!
Gisteren laatste dag C9, ik voel me TOP!
Heb VEUL meer energie, ben vrolijker en mijn weegschaal gaf (boven verwachting!) -4kg aan...

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:43

Van mijn kant ook even een update. Ik heb 3 dagen gedaan, maar niet helemaal volgens schema. Ik deed:

Ochtend: boost drankje van lauw water met gember en citroen, sapje (wisselde welke, maar zaten veel groenten in zoals boerenkool, spinazie, bleekselderij enzovoorts)

Tussendoor; 8 amandelen of walnoten

Middag; gewoon normaal op mijn werk gegeten. Wel opgelet dat het geen vette hap oid was. Vaak broodje met wat sla enzo of salade.

Tussendoor; weer 8 amandelen of walnoten of salade van courgette.

Avond; detox soep. Was een prut met zoete aardappelen en een hele rits groenten. Was best lekker! Laatste avond kwam het me wel de neus uit dus gewisseld voor spinazie/spruiten/quinoa salade met nog meer groenten erin.

Verder veel water en kruidenthee.

Na die 3 dagen voelde ik me veel fitter, energieker en werd mijn huid ook veel mooier. Ik ben na die 3 dagen ook gestopt met zoetjes in mijn thee (deed ik op mijn werk al, maar nu thuis ook).

Geen hoofdpijn gehad of zo. Juist niet terwijl ik normaal echt vaak hoofdpijn heb. Ben er echt wel van geschrokken hoeveel beter ik me voel! Ga er dus wel echt op letten dat ik niet meer zoveel suiker binnen krijg en gezonder ga eten :)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 13:56

Wat een openbaring he Fortitude!
Mijn man heeft helemaal voor zichzelf een pak chocoladerepen op de bovenste plank van de kast gelegd.
De eerste twee dagen kon ik mezelf nog NET beheersen om op een stoel te klauteren en er eentje op te snoepen. Nu zie ik ze liggen en heb er echt totaal geen behoefte aan :+

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:23

Wauw Puck! Goed bezig *\o/*

Fortitude, was dat zo'n 3 dagen plan?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 15:00

Wauw netjes resultaat allemaal! Ik ben ook echt verbaasd over de resultaten. Slaap beter, geen dipjes meer en een schone huid :)

Wel drink ik het nu natuurlijk niet meer als vervanging dus sommige dagen heb ik ook geen zin om te juicen dus dan valt t er nog wel eens bij in := maar ik ben ook verbaasd hoe lekker het kan zijn!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:10

Ja ik heb nu inderdaad veel minder behoefte aan suiker, heerlijk!

@ Gribaldi: ik heb deze gebruikt: http://www.onehandinmypocket.nl/2015/01 ... -recepten/ en dan dus iets aangepast

Ook ik was inderdaad verrast hoe lekker al die recepteb zijn! Ik heb vooral de rauwe spinazie en spruitjes echt helemaal ontdekt. Die salade is echt heerlijk!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:28

Klinkt goed! Recepten zien er inderdaad lekker uit!

Zijn jullie met die warme weer ook meer van de koude maaltijden ipv een prak?

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:31

Half half :D
Gisteren hebben we een salade op met hüttenkase, sla, tomaatjes en noten, maar wel een kalkoenfilet van de BBQ erbij Y)(^) :):)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:35

Stukje kalkoenfilet erbij is niet verkeerd! :9

Ik ben fan van zelfgemaakte tonijn salade :9