Je bent niet verplicht die lipstick op te houden die hele dag he, als het toch tegenvalt, haal je het toch weer eraf? Of is dat niet de bedoeling van de challange?
Ik vind t ook t makkelijkst om de volgorde aan te houden dus doe dat dan ook
Oeh spannende kleur elke, zou mij totaal niet staan
Niniane
Geplaatst: 01-05-16 17:17
Ik zag een roze lipstick voorbij komen dus ik dacht dat we vandaag echt begonnen met roze. Never mind, kijk of ik morgen aan kan haken haha. Heb nu knalroze op.
Leuuuk! Ik heb de afgelopen tijd mn lippenstift collectie flink uitgebreid dua ik doe mee!
Lindor92
Geplaatst: 01-05-16 20:55
Ik zie dit topic nu pas!
Heb vandaag Blèzi gracefull Pink op.
Zal kijken of ik voor morgen glans heb.
en Ombre ojee, weet niet of dat gaat lukken
Laatst bijgewerkt door Lindor92 op 01-05-16 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
MerleSimone
Geplaatst: 01-05-16 21:01
Lipstick van Essence, Cool Nude. Zit als een lippenbalsem, geen droge lippen dus. Let niet op mn vermoeide werkhoofd. Bovenste badkamerlicht, onderste uit t raam gehangen
MerleSimone, door jou bedenk ik me net dat ik Cool Nude ook nog heb! Helemaal vergeten, heb nog drie lipsticks los in een bakje zitten.
Ok, nu weet ik zeker dat ik teveel heb
Lindy, ik vind die rode/oranje achtige kleuren jou prachtig staan altijd!
Lindor92
Geplaatst: 01-05-16 21:15
Thanx!
Als ik het goed begrijp hoef je bij deze challenge niet alle dagen persé een andere kleur op te hebben? Aangezien je met sommige thema's bij dezelfde lipstick terecht kunt komen?
Linoleum graag gedaan Mooie kleuren op de vorige pagina's trouwens! Vind die hele lichte nudes zo mooi zoals die van DnT en Elke maar daar lijk ik echt ziek door. Jammeeerr.
Oh leuk! Alleen heb ik nu al 1 dag gemist...druk weekend gehad. Misschien dat ik vandaag en anders morgen met jullie meedoe! Of mag ik nog inhalen? Dan doe ik gewoon 2 of 3 tegelijk;)
Mooi hoor Jodie! leuk kleurtje Liselot en Linoleum, ik vind dit zachtere, glanzende kleurtje eigenlijk veel beter bij je staan!
Anoniem
Geplaatst: 02-05-16 10:27
DnT en Elke, wat rocken jullie die nude kleur toch prachtig.
Jodie wat ben je prachtig. Hier ook girlcrush.
Ik had de dagen even omgedraaid dus bij deze dag 1 nude en dag 2 glans.
MAC Faux als nude voor dag 1
En MAC x Ellie Only You voor dag 2
Anoniem
Geplaatst: 02-05-16 10:28
Ik doe ze ook op volgorde, anders raak ik de draad kwijt
Reden dat er geen rekening gehouden is met week of weekend dagen is dat de een juist felle kleuren in het weekend wil, de ander wil ze juist door de weeks.
Bedankt Elke, is ook echt mijn favoriete nude op dit moment. Toen ik hem voor het eerst op had heb ik er zo aan moeten wennen, ik was dit soort nude kleuren echt totaal niet gewend. Maar ik draag hem echt zo vaak, misschien komt dat ook wel omdat het de favoriete lipstick van mijn man is
Vandaag draag ik MAC Hug Me als mijn glanslipstick. Was nog lastig, want dit is ook gelijk mijn enige glanzende lipstick en je ziet de glans echt totaal niet terug op de foto
Verder vandaag een lekker blank gezicht, met alleen beetje poeder, mascara en Hug me.