Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine_R schreef:Ik weet wat het is! Want ik heb het zelf ook gehad!
Het zijn winterbenen. Zorg dat je benen nooit te koud worden, dat is de oplossing, hoewel er vast ook wel zalfjes zijn.. maar daar heb ik niet zo'n vertrouwen in.
prugelpiet schreef:Martine_R schreef:Ik weet wat het is! Want ik heb het zelf ook gehad!
Het zijn winterbenen. Zorg dat je benen nooit te koud worden, dat is de oplossing, hoewel er vast ook wel zalfjes zijn.. maar daar heb ik niet zo'n vertrouwen in.
Maar ik heb niet het idee dat mijn benen heel koud wordenIk fiets hooguit 5 minuten op een dag en verder zit ik op school of in de bus
Yessy schreef:Zijn het je bovenbenen? Dan is winterbenen inderdaad een logische verklaring. Ik heb dit ook een tijdje gehad, huisarts heeft vanalles aan zalfjes meegegeven en ik mocht alleen nog hypoallergene shampoo gebruiken enzo. Werkte totaal niet en toen ik uiteindelijk per toeval bij een vervangende arts kwam was het eerste wat ze vroeg 'heb je een scooter?' Dat was niet zo, ik fiets alles, maar toen vertelde ze dat ze dat vroeg omdat je op een scooter je beenspieren niet veel gebruikt en toen viel het kwartje: het kwam door het paardrijden.. de oplossing was simpel, goede thermolegging onder m'n rijbroek en een week later was de jeuk over
hagelslag schreef:Ivm winterbenen inderdaad een thermoleggings optijd aantrekken.
Naar het schijnt is bij de kruidvat ofzo een middeltje te koop die de bloedvaten in je benen ondersteunt waardoor het iets minder kan worden.