Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pjer schreef:Maar sinds 2,5 week zit ik ineens onder de uitslag, overal kriebelende rode bultjes en ik wordt gek van de jeuk. anti-histamine tabletjes werken voor geen meter en de huisarts wist het ook niet meer. Ik mag pas a.s. vrijdag naar de dermatoloog, ben benieuwd of die weet wat het is.. maar ik zie hier dat sommige ook uitslag als symptoom van hooikoorts noemen? dat zou het wel verklaren dan.. maar dan hoop ik wel heel hard dat er een pilletje of zo voor is
Flux schreef:Ik meld me ook!
Hier al zeker anderhalve maand aan de pillenToen het in de winter ineens zo warm was ook al een periode last gehad. Helaas ben ik voor veel verschillende pollen allergisch en ben ik wel weer voorzien tot begin oktober
Tasserd schreef:Heeft iemand nog tips wat betreft de medicatie die via de etos/kruidvat etc verkrijgbaar zijn? Heb voor de echt zware dagen een strip medicijnen liggen van mijn stiefvader, maar heb het nu zo zwaar te pakken dat ik graag iets met wat meer regelmaat zou willen gebruiken.
Tasserd schreef:Hier nog iemand. Erg moe en duf, hoofdpijn, snotverkouden en mijn ogen verdragen mijn lenzen bijna niet. Helaas is mijn huisarts van mening dat het tussen m'n oren zit, dus ik krijg er geen medicijnen voor![]()
Heeft iemand nog tips wat betreft de medicatie die via de etos/kruidvat etc verkrijgbaar zijn? Heb voor de echt zware dagen een strip medicijnen liggen van mijn stiefvader, maar heb het nu zo zwaar te pakken dat ik graag iets met wat meer regelmaat zou willen gebruiken.
SusanH schreef:Als je de bijwerkingen van kenacorte leest weet ik ook niet of het de ideale oplossing is. Plus iedere 5 tot 6 weken een spuit, dat vind ik nogal wat.