Dank voor het advies van de paracetamol, die heeft me een beetje gered vandaag!
Vanmiddag zat ik écht even in de put, voelde me zo lusteloos en uitgebrand dat ik deja vu's van mijn depressie kreeg en daar werd ik echt naar van. Even uitgehuild bij vriend en toen kon ik er weer tegen aan. Sliepen jullie vanaf de eerste pil wel al goed in/door? Want dat heb ik nog niet gemerkt. Maar misschien moet dat ook even tijd krijgen 
Droge mond viel vandaag eigenlijk reuze mee! Alleen na koffie er echt last van. Maar ik neem het advies van smintjes en ademsprays ten harte! Glaasje water staat ook op nachtkastje.
Ik snap wat je bedoeld Sjanien. Ik ben ook ontzettend vlak en merk dat veel langs me heen gaan. Tegen de avond kom ik weer een beetje 'bij'. Maar dan mag de volgende pil er alweer bijna in.
Wat fijn dat je met andere medicatie en goede begeleiding zo ver bent gekomen! Dat hoop ik ook te bereiken met de reva!
Kreeg vandaag een brief van de reva. Ze hadden de verwijzing binnen en ik sta op de wachtlijst. Helaas moesten ze wel vermeldden dat ze een bovenregionale functie hebben zijn ze van door het hele land patiënten krijgen. De wachtlijst voor intake bedraagt daarom minimaal 6 maanden. Dat was wel even een bittere pil. Maar, ik heb een verwijzing en ik sta op de lijst, het gaat sowieso gebeuren! Ik ga er nu gewoon naar toe leven. Eindelijk voor het eerst in 20 jaar voor mezelf en mijn lijf!
Hopelijk kan ik de tijd uitzitten met deze medicatie en zo niet deze dan met andere.
Wederom iedereen bedankt voor alle tips en ervaringen!