wat is er mis??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 10:03

marjo1996 schreef:
Spannend TS, hopelijk valt het mee! Succes met wachten

dankjewel , hoop ook dat het mee valt!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 23:37

ik ga zo slapen, wil even zeggen dat als ik morgen niks heb als ik morgen niks heb laten weten, ik te moe was en het de volgende dag zal melden, ik heb morgen om 18:00 de afspraak bij het ziekenhuis...

croyslover

Re: wat is er mis??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 19:27

lekker dan, afspraak staat om 18:15
we zijn er VOOR 18:00
is ten eerste de dokter al naar huis, staat er ten tweede op een briefje dat hij om 18:00 naar huis gaat...
oftwel , we zijn vroeg, dokter is te vroeg naar huis, wij weten nu niks en hij zit lekker thuis op de bank!
we zijn nu net een kwartiertje thuis, we zijn maar boodschappen gaan doen, het was not funny...
mam gaat hem vanavond mailen...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:29

Wat een rare vent
Sterkte, hopelijk weet je snel meer!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 20:51

dankje, hoop het ook,nogal waardeloos van de arts!!!
gewoon , een afspraak maken en tot slot van ja doei he!
mam heeft al gemaild ondertussen ...zodra ik meer weet zal ik het melden, weet nu dus helemaal niks

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-16 12:30

mam had de arts gemaild, de arts heeft niet terug gereageerd.
de arts heeft altijd gezegd, als je belt, dan na 8 uur savonds aub
toen mam dat deed werd ze uitgekaffert omdat we zijn "family time" verstoorde!
hij zei bel sochtends om 9 uur terug, toen ze dat deed kafferde hij haar weer uit met het excuus dat hij dan niet aan het werken is.
nu zegt de arts dat ze dinsdag tussen 1 en 6 terug moet bellen (smiddags)
wij weten nu al dat hij haar weer gaat uitkafferen want dan zegt hij dat hij te druk is met zijn baan
waardeloos!!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 13:41

zoals de dokter wilde, heeft mam vandaag gebeld.
de dokter had een slap excuus en zei van ja ik heb geen tijd voor jou en je dochter dus kom maar niet meer.
mam heeft gedaan alsof ze het niet begreep en nu staat er volgende week dinsdag om 4 uur een afspraak, wij zullen er een half uur eerder zijn, weten we zeker dat wij ten eerste niet te laat zijn en ten tweede dat hij er is!!
ik ben die dokter zoooo beu!!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:18

Is er geen andere arts waar je oook terecht kan? Dit schiet natuurlijk ook niet op met zo'n arts.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 09:19

maylotje schreef:
Is er geen andere arts waar je oook terecht kan? Dit schiet natuurlijk ook niet op met zo'n arts.

nee, dit is serieus de enigste arts hier die ons verder kan helpen....met nadruk op kan!!

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 08:16

Kan toch niet, dat in heel hongarije geen andere arts is, is er geen ziekenhuis dan ergens waar je heen kan gaan?

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 10:01

meisje schreef:
Kan toch niet, dat in heel hongarije geen andere arts is, is er geen ziekenhuis dan ergens waar je heen kan gaan?

toevallig, nee die is er niet, ziekenhuizen hier zijn bagger!!
een hoop artsen spreken ook geen engels , dit is geloof ik zo ongeveer een van de 4/5 ofzoow
het ziekenhuis heeft 2 gebouwen en 7 verdiepingen.....maar t ziekenhuis is ook al ruim 200 jaar oud...

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 14:23

morgen om 4 uur is de afsrpaak....lekker dan want dan wordt het hier 37/38 graden en heb mn maandelijkse probleem HUIL

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 14:25

Succes!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 14:26

Ivy_ schreef:
Succes!

dankje i need it!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:19

Succes!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 13:00

maylotje schreef:
Succes!

dankje

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 20:07

wonderbaarlijk genoeg is de afspraak doorgegaan, geen resultaten uit de bloedtesten niet die van mij en niet die van mam.
de dokter zegt dat het van mam heel erg lijkt op een chronische stresstoornis, alleen heeft ze geen obesitas en dus kan het niet.
hij zegt dat mijn klachten veroorzaakt zijn(zeer waarschijnlijk) door mijn constante maagzuur
mam zegt dus dat ik mijn maag moet reinigen , dit doe ik dan met behulp van gekookt water baking soda en azijn te drinken.
mam moet over een half jaar terug naar de arts voor nog een bloedtest om chronische stresstoornissen uit te sluiten.
de dokter heeft zich zelfs verontschuldigd voor zijn gedrag , meerdere malen aan de telefoon deed hij onterecht gedrag vertonen, hij had meerdere nacht en dag diensten gedraaid en oververmoeid en dus super chagirijnig...
maar hé het is een verontschuldiging!

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:13

Fijn dat je de uitslagen hebt maar wat een aparte diagnoses en oplossingen ervoor. Raar advies voor maagzuurproblemen.
Waarom geen maagzuurremmers? Azijn drinken is meestal niet erg gezond. Heel afhankelijk van de soort azijn die je drinkt en in welke hoeveelheden.
En wat heeft chronische stressstoornis met obesitas te maken.

Dat de dokter zich verontschuldigde vind ik wel netjes.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:14

Hij heeft in ieder geval het fatsoen zich te verontschuldigen.

Hoop wel dat je nu een beetje verder komt met deze uitkomst. Al lijkt het voor mij toch een beetje een uitkomst vaar je weinig mee kan. Maar heb er verder natuurlijk geen verstand van. Maar azijn drinken is een beetje een vreemd advies. Maar wie weet helpt het.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 21:52

nuscaniels schreef:
Fijn dat je de uitslagen hebt maar wat een aparte diagnoses en oplossingen ervoor. Raar advies voor maagzuurproblemen.
Waarom geen maagzuurremmers? Azijn drinken is meestal niet erg gezond. Heel afhankelijk van de soort azijn die je drinkt en in welke hoeveelheden.
En wat heeft chronische stressstoornis met obesitas te maken.

Dat de dokter zich verontschuldigde vind ik wel netjes.

van veel stress, zal je lichaam meer vet opslaan met als snel gevolg, obesitas! en ja fijn dat hij zich verontschuldigde!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 21:52

maylotje schreef:
Hij heeft in ieder geval het fatsoen zich te verontschuldigen.

Hoop wel dat je nu een beetje verder komt met deze uitkomst. Al lijkt het voor mij toch een beetje een uitkomst vaar je weinig mee kan. Maar heb er verder natuurlijk geen verstand van. Maar azijn drinken is een beetje een vreemd advies. Maar wie weet helpt het.

we will see :)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:31

croyslover schreef:
wonderbaarlijk genoeg is de afspraak doorgegaan, geen resultaten uit de bloedtesten niet die van mij en niet die van mam.
de dokter zegt dat het van mam heel erg lijkt op een chronische stresstoornis, alleen heeft ze geen obesitas en dus kan het niet.

Tjonge, die term kende ik nog niet.
Bij lange termijn stress wil je lichaam bakken suiker hebben, maar dat je dus per se obees moet zijn...?
Citaat:
hij zegt dat mijn klachten veroorzaakt zijn(zeer waarschijnlijk) door mijn constante maagzuur
mam zegt dus dat ik mijn maag moet reinigen , dit doe ik dan met behulp van gekookt water baking soda en azijn te drinken.

?
Hoezo zegt je moeder dit?

Baking soda is iets buitenlands. De Nederlandse naam van het spul is natrium bicarbonaat. Het ont-zuurt je maag. Het kan helpen, maar ik snap niet waarom het met kokend water moet. (Accoord, het spul smaaktwat apart.)
De azijn maakt het juist weer zuur.
Ik vind deze combinatie dus typisch.

En: vaak "hebben mensen last van maagzuur" (oprispingen enzo) omdat hun maag niet zuur genoeg is.
Dus graag een verhaal met kop en staart - is je maag te zuur of juist niet?

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:37

nuscaniels schreef:
Waarom geen maagzuurremmers?

Baking soda klinkt sommigen hip in de oren, maar het is een maagzuurremmer.
Erg vriendelijk voor de portemonnee, geen toegevoegde smaak- en kleurstoffen, etc.
Maagzuurremmers zelf zijn trouwens niet erg gezond, maagzuur is een nuttig goedje. Alleen remmen bij wondjes (al dan niet bloedende zweren).
Citaat:
Azijn drinken is meestal niet erg gezond. Heel afhankelijk van de soort azijn die je drinkt en in welke hoeveelheden.

....gesteld iemand heeft te weinig maagzuur : bij last en vlak voor de maaltijd een of twee slokjes appelazijn: het gezondste wat je kunt doen.
Grote sloten liever niet, en bij een maagzweer is het idd pertinent af te raden.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 22:42

Janneke2 schreef:
croyslover schreef:

Tjonge, die term kende ik nog niet.
Bij lange termijn stress wil je lichaam bakken suiker hebben, maar dat je dus per se obees moet zijn...?
Citaat:

?
Hoezo zegt je moeder dit?

Baking soda is iets buitenlands. De Nederlandse naam van het spul is natrium bicarbonaat. Het ont-zuurt je maag. Het kan helpen, maar ik snap niet waarom het met kokend water moet. (Accoord, het spul smaaktwat apart.)
De azijn maakt het juist weer zuur.
Ik vind deze combinatie dus typisch.

En: vaak "hebben mensen last van maagzuur" (oprispingen enzo) omdat hun maag niet zuur genoeg is.
Dus graag een verhaal met kop en staart - is je maag te zuur of juist niet?

ik heb soms uren zo niet wel een dag lang maagzuur dat naar boven komt, mam had gelezen dat azijn en baking soda met wat gekookt water goed helpt, van gekookt water lost het goed op en versnelt het de omloop een beetje.
en over dat van obesitas, ik reageerde hetzelfde ik vroeg van moet je dan obesitas hebben? hij zij ja. dus oke, vind ik ook erg onlogisch

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 22:44

Janneke2 schreef:
nuscaniels schreef:
Waarom geen maagzuurremmers?

Baking soda klinkt sommigen hip in de oren, maar het is een maagzuurremmer.
Erg vriendelijk voor de portemonnee, geen toegevoegde smaak- en kleurstoffen, etc.
Maagzuurremmers zelf zijn trouwens niet erg gezond, maagzuur is een nuttig goedje. Alleen remmen bij wondjes (al dan niet bloedende zweren).
Citaat:
Azijn drinken is meestal niet erg gezond. Heel afhankelijk van de soort azijn die je drinkt en in welke hoeveelheden.

....gesteld iemand heeft te weinig maagzuur : bij last en vlak voor de maaltijd een of twee slokjes appelazijn: het gezondste wat je kunt doen.
Grote sloten liever niet, en bij een maagzweer is het idd pertinent af te raden.

een beker gekookt water halve theelepel baking soda en halve theelepel azijn dus een normale hoeveelheid :) (natuurazijn trouwens)