Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasmijn16 schreef:Ik heb iedere maand 4 dagen voordat ik ongesteld word, word ik zo misselijk en krijg ik zulke erge pijnscheuten dat ik flauw val. Dit heb ik nu al een jaar bijna. Eindelijk heb ik mijn moeder overgehaald en gaan we van de week naar de huis arts. Hopelijk is die pijn door de pil op te lossen. Herkent iemand deze extreme pijn? Ik wordt echt kots misselijk en alles gaat draaien, dan breekt het koude zzweet me uit en moet ik echt even gaan zitten met en wat koud water drinken. Als ik dan geluk heb val ik niet flauw, maar 9/10 gebeurd dit wel
Fleur_a schreef:beweging is juist goed als je krampen hebt of last van je onderrug, ik ga altijd en heb er tijdens het rijden eigenlijk nooit last van
Fleur_a schreef:beweging is juist goed als je krampen hebt of last van je onderrug, ik ga altijd en heb er tijdens het rijden eigenlijk nooit last van
Qimm schreef:Fleur_a schreef:beweging is juist goed als je krampen hebt of last van je onderrug, ik ga altijd en heb er tijdens het rijden eigenlijk nooit last van
Dat mag je uitleggen aan mijn baarmoeder. Ik heb je allerminste pijn wanneer ik doodstil in foetushouding blijf liggen. Zelfs als mijn man me even lief wel aaien beweegt het al te veel. Ik kan ook niet rechtop lopen, dus echt bewegen op dat moment... No way