Ik ben meer van het eerst zien dan geloven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dominique schreef:ik zou toch maar even naar de dokter gaan en een test doen (bloed) want je weet niet wat je kan oplopen. misschien is het goed te verklaren. oh zie dat je daar al mee bezig bent, tja je weet niet wat er in gezeten heeft in die tattoo was het een zwarte?Depende schreef:Je hebt toch een tattoo laten zetten in Thailand (ik lees mee in het centrale topic, geen stalker of nou ja geen hele enge)
Hoe ziet die eruit? Niet geïrriteerd? Ik weet het niet, maar zou een bacterie o.i.d. niet een reactie kunnen geven in je huid.
Neee die is echt perfect aan het genezen! En bijna zo goed als genezen. Geen moment last van gehad eigenlijk.
Oh god bewaar me, hoop niet dat het echt daardoor komt..? Meer mensen die denken dat dat het is? Dan hoop ik toch echt dat het door het verbranden komt..
_Dominique schreef:Zou het niet weten Sammie..
Misschien dat ik idd de HA ga bellen, volgens mij is de HA assistente er maar tot 11:00 voor inplannen afspraken.. Ik ga om 14:00 naar huis, heb stage in Rotterdam maar woon zelf in Voorburg, is nog eventjes reizen dus ook mocht ik vandaag nog terecht kunnen.
Ik durf het écht niet aan mijn ouders te vertellen.