Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Trouwens, mezelf heel zielig vinden?![]()
Uiteraard, vandaar dat ik topics open over hoe mijn schouder eraf valt uiteraard
blondies schreef:En zo zal iemand met een dubbele beenamputatie, 3 weken intensive care en jaren revalidatie ook over jouw revalidatie denken dan..
Alles is relatief en nergens zegt TS dat haar letsel het einde van de wereld is. Ze vindt het zelf vanuit haar achtergrond waarschijnlijk interessant om te delen, interesseert het jou niet dan klik u het weg.
Ze heeft gelijk dat ze er tijdens stage problemen mee zal krijgen, ze zegt niet dat ze van plan is geen stage te lopen.
Ik zou niet weten hoe ik met zo'n hand mijn mobilisaties en manipulaties uit moet voeren dus een groot deel van mijn patiënten zou naar mijn collega's moeten.
Ayasha schreef:Hier 3weken IC en vanaf de hals verlamt wakker geworden met blijvende gevolgen ondanks dat ik veel heb terug geëist. ( ja ik gebruik bewust 'geëist'. ). En ja das poedersuiker maar neen ik vind mezelf niet zielig want ben trots op wat ik gedaan heb en nog elke dag doe. Maar om dus als vergelijkbaar 'voorbeeld' te reageren op wat ik zou moeten vinden van LG; Vind de schouder-revalidatie nog wel vaneen heel ander kaliber dan een blauwe hand. Vind het schandalig dat je doet alsof iemand de schouder ooit gelijk zou stellen met wat wondjes en zwelling die na 2 dagen oid al grotendeels weg was. En dan doen alsof ie er af ligt.
Sabahartje schreef:pff wat een hele discussie over dit, ts maakt gewoon een topic hoe ze het doet, ze doet niet zielig ofzo,
gewoon zo doorgaan uiteindelijk wordt het beter, goed rustig houden, ik heb zelf men hand zwaar gekneusd en mijn middenhandsbeentje gebroken, waar ik eerst nog 3 weken mee liep omdat de ha alleen zei dat het licht gekneusd was wat dus niet waar was.
goed rust houden!