Ik kan dit komende maand wel missen denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik wilde me ook inschrijven bij de Basic Fit maar ik ga toch maar voor het campus-sportcentrum. T/m eind augustus is dat 118 euro voor onbeperkt, doordeweeks zijn ze open van 7:30 tot 23:00 en in het weekend alleen overdag. Plus het is letterlijk naast mijn huis, dan is het nog makkelijker om te gaan(en kan ik lekker thuis douchen).
Ik kan dit komende maand wel missen denk ikIk heb er echt zin in! Zit zoveel lekkerder in mijn vel als ik kan sporten, heb veel meer energie en ben gewoon gezonder in het algemeen. Dus ik blijf volgen, moet nu echt even doorzetten ^^
Imker schreef:Barbar, dat is natuurlijk altijd heel fijn om te horen!
Toen ik een jaar of 4 15 kilo was afgevallen en netjes maat 36/38 had, was ik vaak het mikpunt van kritiek. De meesten vonden dat ik er eng uitzag (te dun) of zeiden dat ze het niet gezond vonden. Nu moet ik van mezelf geen 57kg meer wegen, maar iets gestroomlijnder/strakker is prima.
Vanmorgen stond ik om 8.15u al in de sportschool. 30 minuten fiets, 20 minuten crosstrainer, krachthonk en daarna 10 minuten wandelen.
Ga ik thuis hoopvol op de weegschaal staan: NIKS verschil qua kilos. SNIK!
barbar schreef:Dat is waar ik ook een beetje tegenaan loop, ik ben in totaal pas 5kg kwijt, maar alleen al in mijn taille 12cm, ik zou het zo graag wat meer op de weegschaal willen zien, maar ze zeggen dat spieren zwaarder zijn dan vet toch?