DatBenIkNou schreef:NatasjavE schreef:Je suiker laten controleren.
Stel dat je diabetes hebt heeft suiker toevoegen geen zin. Je lichaam kan het niet opnemen en de klachten blijven dan bestaan.
Edit: ik zie wel dat je bloed is gecontroleerd maar er staat niet waarop.
Sorry maar dit is onjuiste informatie. Waarom denk je dat bij een diabeet suiker wordt gegeven bij een hypo? Dan is er teveel insuline gespoten en wordt de bloedsuiker omhoog gehaald dmv suiker geven. Niet behandelde diabetici zitten juist zeer hoog in de bloedsuikers. Dit geeft klachten als veel dorst, drinken, veel plassen en vermoeidheid.
@DatBenIkNou, juist NastasjavE heeft het bij het rechte eind! Wss weet jij niet precies wat diabetes is en hoe het werkt en dat er meerdere vormen zijn waarbij er ergens een storing zit in de aanmaak/opname van glucose. Het innemen van van suiker (koolhydraten) werkt ook bij anders bij diabeten met medicijnen en mensen zonder medicijnen en die (nog) geen diagnose diabetes hebben.
TS, ik hoop dat er duidelijk komt voor je klachten, ik kan je er helaas niet bij helpen. Al geeft onbegrip vaak ook stress, die je nou net niet kan gebruiken in jouw situatie.