De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:39

mie123gie schreef:
Ik droomde dat ik Vice President was in Amerika, Obama had het geweldige idee om katten de macht te geven en ik ging er tegen in. Obama werd boos dus ik werd opgesloten zodat de katten toch de macht konden krijgen. Dat was geen goed idee want de katten vermoorde Obama en veroorzaakte een derde wereld oorlog. In het laatste gedeelte van mijn droom stond ik bij Obama's graf zodat ik de "ik zei het toch." Speech kon geven.

Dus ja dat was raar wakker worden :')

raap me op _O-

Flowery

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-16 19:42

Ik ga echt stuk om sommige dromen :') Ook is het ergens geruststellend dat ik niet de enige ben die van die idiote dingen droomt _O-

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:47

Ik word soms wakker als ik ga slapen in een droom.
Ook al staat iemand recht voor me met een mes in de droom, ik weet dat het een droom is soms en dan ga ik slapen in de droom of ga ik dood in de droom en dan TADA. _O-

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:05

Het is al weer even geleden, maar ik was doodsbang van deze droom. Ik had voor het eerst in tijden mijn slaapkamerdeur weer wagenwijd openstaan terwijl ik sliep (normaal zit deze dus dicht). Ik droomde dat ik gewoon in bed lag, mijn kamer was precies hetzelfde en het was pikkedonker want het was midden in de nacht, en toen stond dat horrorfilm-kind (witte jurk aan flarden, grijze huid, zwarte haar voor haar gezicht, volgend mij uit The Ring) ineens in de deuropening. Seconde later stond ze ineens een meter naar rechts, ergens op een kwart van mijn kamer, en op die manier kwam ze steeds 'flitsend' dichterbij. Toen ze bijna bij me was werd ik wakker, heb de hele nacht niet meer durven slapen.

Een andere keer beet ik in mijn droom de lippen van de jongen die ik leuk vond eraf, en at ze vervolgens op omdat het broodkorstjes waren :')

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:18

anjali schreef:
:( Pas nog werd ik aangevallen door een Velociraptor. Normaal ben ik nooit bang van dieren, maar van deze dus wel.

Vind dat zulke gave dieren!
<3

Maar euh...
Laatst had ik een nachtmerrie, ontzettend vreemd maar het blijft een droom dus ik vertel hem hier.

Ik was twee Boxers (honden) aan het uitlaten. Iemand gooide een bal voor ze waad ze vrolijk achter aan gingen. De bal belande in het water waar ze allebei in sprongen. Een van de twee maakte echter zo'n klap dat hij verlamd boven kwam drijven. Ik dus in volle paniek naar die hond, trek hem uit het water waar hij plots in mijn eigen Stabij verandert. Natuurlijk nog erger in paniek. Ik dat hoopje ellende optillen, helemaal gebroken en buiten bewustzijn. Leg hem neer, hij begint te kokhalzen waar ik uit reflex zijn hoofd vasthoud, hij braakt ontzettend veel bloed. Ik de dierenambulance bellen, maar ik wist dat ie een spuitje zou krijgen.

Ontzettend naar, maar wel erg vreemd en ben benieuwd of ik deze nachtmerrie door stress oid kreeg, want dat heb ik nu echt niet. Het meest rare was nog, dat ik in die droom zo realistisch was, ik handelde precies zoals ik in het echt zou doen. Bah bah bah... Hey idee dat mijn beste vriendje zo zou eindigen laat me steeds weer huilen. Maar dat gebeurt gelukkig niet :(:)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:08

mie123gie schreef:
Ik droomde dat ik Vice President was in Amerika, Obama had het geweldige idee om katten de macht te geven en ik ging er tegen in. Obama werd boos dus ik werd opgesloten zodat de katten toch de macht konden krijgen. Dat was geen goed idee want de katten vermoorde Obama en veroorzaakte een derde wereld oorlog. In het laatste gedeelte van mijn droom stond ik bij Obama's graf zodat ik de "ik zei het toch." Speech kon geven.

Zo gek vind ik het nog niet eens...
In Alaska schijnt er een kat burgemeester van een plaatsje te zijn en als alleen al mijn kat zoveel macht zou krijgen zie ik er echt wel een derde wereldoorlog van komen. Het is een schatje maar soms zó kortzichtig in haar meningen :roll: .

Ook zo'n gekke droom die ik eens had. Ik had ruzie met een waarzegster, veranderd het lelijke ouwe wijf me in een hondje en kreeg ik een kaartje mee. "Zie maar dat je iemand vindt die je kan terugbrengen, dan verander ik je weer terug". En dan sta je daar op straat als hondje met een visitekaartje in je bek. Na een heel eind lopen kwam er een man die het kaartje zag, het las en me meenam, eerst naar huis voor een schoteltje melk en om me vervolgens terug te brengen naar die tent. Komen we daar aan was de kamer waar die waarzegster zat veranderd in een wachtkamer en zat het vol met mensen met hondjes met visitekaartjes in hun bek. Ik dacht nog "Jeetje, dat mens is wel erg snel op de teentjes getrapt" voordat ik wakker werd.
Ik was trouwens wel een heel leuk snoezig hondje. Zo'n blij lichtbruin mediumsize hondje met witte pootjes en een wit blesje en van die vrolijke flapoortjes. En een mooie halsband van rood fluweel met gele steentjes. :D

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:12

Ik droomde vroeger altijd dat mijn moeder mij vermoorde.

Bijvoorbeeld, lag ik in mijn ouders bed samen met mijn broertje die aan het slapen was en op de een of andere manier was ik heel zenuwachtig. Komen er opeens een zwarte en rode ninja binnen met een 1 meter liniaal en, nou ja, hakten heel rustig onze hoofden eraf. Niet dat je bloed oid zag maar gewoon. Onthoofd. Terwijl onze hoofden gewoon nog vast zaten? :')
Opeens sprong het beeld naar een fietswedstrijd en mijn moeder en ik stonden op de baan terwijl het publiek achter het hek stond en er allerlei fietsers langskwamen.
Toen zei ik: "Mam, ik heb honger." waarop ik als antwoord kreeg: "Dat kan helemaal niet, je hebt helemaal geen hoofd"
ok :+

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 08:59

Ik droomde dat ik in een tuin met een stelletje debielen was (ooit eerder exact dezelfde locatie gedroomd) en ik zei 'kijk daar renze mijn kat heel hard' (bekend gebied) en toen rende ik dat stuk kwam er zo'n creepy achter me aan...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 10:02

mie123gie schreef:

Dit vind ik een goeie. Katten hebben trouwens al best veel macht hoor! _/-\o_

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 10:24

ik droomde vannacht dat mijn schoonmoeder een baby had gekregen.... ze was er zelf maar een gaan maken omdat ze het te lang vond duren bij mijn vriend en ik.
de baby had nog geen naam en die moest ik verzinnen dus noemde ik hem Olaf.... maar mijn schoonmoeder vond dat ze te oud was voor de baby dus moesten wij hem dan maar gaan opvoeden.
dat scheelt weer negen maanden zwangerschap.....

mijn vriend en ik zijn nog niet van plan om aan kinderen te beginnen... eerst ons eigen leven maar eens fatsoenlijk op orde hebben. daar hoort oa een andere woning bij.... dus dat duurt nog wel even

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:44

Ik heb ook regelmatig de vreemdste dromen! Vaak kan ik ze ook nog wel herleiden naar dingen die ik op tv gezien heb of die iemand verteld heeft. Maar soms...

Laatst droomde ik dat ik een orka was. Ik moest diep onder water blijven, want anders zouden de mensen op de boulevard zien dat er een orka rondzwom en dat mocht absoluut niet. Toen kreeg ik opeens de opdracht om een man te gaan redden die vast zat op een onbewoond eiland. Was nog een flink eindje zwemmen. Uiteindelijk daar aangekomen... kom ik tot de ontdekking dat een mens natuurlijk niet onder water kan ademen -O- Uiteindelijk is die man toch op mijn rug geklommen en heb ik hem teruggebracht naar het vasteland. Wel op een rustig stuk strand natuurlijk, niet bij de boulevard waarvan ik vertrokken was, want stel je voor dat andere mensen hier achter zouden komen :+

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:47

Ik droomde van de week over een chocolade-reep die maar niet opging.
Hoe veel ik er ook van at. De hoeveelheid bleef...

Oeps... ben ik toch iets te streng voor mezelf met mijn "30dagen zonder chocola" idee??
Inmiddels is het dag 20, en ik voel me nog steeds verslaafd :')

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:58

Ik had vanacht een heel rare droom. Ik ging een brusselse wafel klaarmaken. (Die hebben wij soms in de diepvries en moet je gewoon diepgevroren in de oven doen.) Wat had ik gedaan, een pannetje genomen en ze gekookt. Nu dat werd wat platter dus vroeg aan mijn broer of ik ze zo wel moest klaar maken. Dus ik in de koelkast (terwijl ik ze wel uit de diepvries had genomen) op het pakje kijken. Moest het in de oven met 100ml water over gegoten :') Dus ik dacht aangezien die al in het water had gelegen was dat extra water niet meer nodig. Zo maar in de oven gedaan. Ergste van alles was, dat ik toen wakker werd, dus nog niet eens wist of ze nog wel lekker waren :') waarschijnlijk niet _O-

Superraar, want het was een heel realistische droom. Maar had wel door dat ik dingen verkeerd deed :+

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:51

*schop*

Ik had vannacht o.a. gedroomd dat ik met iemand een heuveltje op liep met gras, met de avond zon. Het was een man maar ik keek naar beneden en kon dus alleen zijn torso (droeg een beige shirt) zien. We gingen zitten en ik knuffelde hem, armen om zijn torso heen.

Vreemd want ik heb geen vriendje oid, maar het voelde zo veilig en liefdevol. Ik weet ook nog precies hoe hij aanvoelde.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:58

Ik had laatst een hele rare droom.
Ik reed in de auto en m'n broertje zat achterin, hij zei iets dus ik keek even snel achterom.
En toen rende er ineens een rat ofzo langs hem heen en die viel me aan, en toen schrok ik wakker :+

Ik heb ook wel eens dat dan m'n wekker afgaat en ik het gevoel heb dat ik hem uitgezet heb, maar dat dat helemaal niet zo is haha. :+

Of dat gevoel dat je wakker schrikt en dacht dat je naar beneden viel.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:02

Ik droom al jaren dezelfde droom. Niet elke nacht, ook niet elke week maar met regelmaat komt dat ding wel langs.

Ik ben aan het zonnen in de tuin als ik opeens geslis hoor. Komen er uit alle hoeken en gaten slangen gekropen (en geen kleintjes!) Dus ik vlieg van mijn bed af (wat mijn bed doet in de achtertuin ik weet het niet) spring op een naast gelegen muurtje (1tje van 1 baksteen breed en ongeveer 1.70 hoog) en nog komen de slangen op mij af. Dus ik slinger mezelf omhoog en grijp de vensterbank vast van mijn oude slaapkamer en sla daar een ruitje in. Volgende moment sta ik in mijn eigen slaapkamer en kijk ik naar beneden en vervolgens zie ik dat het huis half onder water staat en het nog steeds stijgt. Terwijl ik het dak op probeer te klimmen wordt ik wakker.

Kussen en dekens liggen dan standaard op de grond en ik wordt wakker half tegen de muur op 8)7

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:02

ik droom heel vaak dat ik van mn paard afval en dan hep ik echt een soort spasme ofzo omdat ik dan de 'grond' raak :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:58

Ik droomde vandaag dat de wc verstopt zat door een aap 8)7

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:09

Ik zat vast in een gevangeniscel ín een hotel (echt, whut?) ergens in de tropen en de enige manier om daar uit te komen was met Johnny Depp zoenen. >;) Waar ik voor die ene keer absoluut geen probleem van heb gemaakt natuurlijk. :')

Ik probeer altijd een beetje te bedenken hoe ik op m'n dromen ben gekomen, maar waar de fiets ik dit vandaan heb gehaald? Geen flauw idee. := :')

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 23:24

Heb net Jurassic World gekeken, geweldige film, vooral het einde met de Velociraptor Blue en de T-rex die zo lief weg gaan <3 Maar gawd na jagen kan ik nog nachtmerries krijgen van dinosauriërs. Vind ze prachtig, maar oooooh, het is toch wel echt mijn ergste angst.

Nu benieuwd wat ik ga dromen vannacht :*

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:04

Ik ben blij dat ik niet over mijn konijn heb gedroomd.
Die is gisteren overleden en dat is negatief, dan komen er creepy dingen bij mij.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 13:00

had vannacht weer prijs moest een stuk rennen en terwijl ik rende veranderde ik in een leeuwin ... ja alsof dat niet raar genoeg was kreeg ik nog jong en at ik ze op -O-

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 07:53

Ik droom wel vaker apart, maar normaal nooit eng... Vannacht ging in mijn droom het lucht alarm af, omdat we onder aanval waren van zenuwgas. En bedankt droom. -O-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 08:07

Authentic schreef:
Ik droom wel vaker apart, maar normaal nooit eng... Vannacht ging in mijn droom het lucht alarm af, omdat we onder aanval waren van zenuwgas. En bedankt droom. -O-

Ik droomde dat ik in de tweede wereld oorlog zat :') details hou ik bespaard want das gewoon echt erg van mij :')

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 08:20

Ik droomde laatst dat ik in soort mario kart wereldje zat (compleet in die stijl) en moest ik tegen andere in die rare autootjes rondrijden :) was ergens tussen ook nog eens van het parcour gevallen, en poef, was ik weer op de weg met lichte vertraging