Paloedie schreef:En toch zijn ze verplicht om het te vragen. Dat jij daar niet goed mee om kunt gaan verandert daar niets aan!
Ik denk dat het goed is als je probeert je te ontspannen en je zinnen even ergens anders op te zetten. Ik kan het helemaal mis hebben, als je alleen maar hiermee bezig bent kun je jezelf ook een heleboel pijn aanpraten , zeker als je verder ook al niet goed in je vel zit. Ik heb uit je reacties dan ook een klein beetje het gevoel dat je heel graag wil horen dat er wel iets ernstigs aan de hand is. Maar als dat niet zo is, ga je dat van geen enkele arts te horen krijgen.
Daar helpen pijnstillers niet tegen en daar kan de huisartsenpost ook niets mee.
Voor zover ik uit je posts begrijp heb je meerdere malen contact gehad met de huisartsenpost en ben je al naar het ziekenhuis geweest. Wat wil je graag van ze horen? De kans dat je door een bed verschuiven een rib breekt is niet zo groot, dus ze zullen daar niet op stel en sprong een foto van gaan maken. Je begon zelf je topic over spierpijn, inmiddels komt er vanalles bij.. Probeer even je gedachten te verzetten, ga zo lekker slapen en bel eventueel morgen je huisarts.
Ik ben niet naar het ziekenhuis geweest omdat mijn vader mij erop wees dat het spierpijn is. Maar overdag voelde ik het niet. En als ik in bed wou gaan liggen verging ik van de pijn aan die kant. Maar het wordt nu gelukkig al beter te hanteren. Weg is het nog niet.