Floortje2002 schreef:Na wat zoeken kwam ik in dit topic terecht. Ik las de reacties van de mensen die hypnose hebben gehad. Was dit indirecte of directe hypnose?
En heeft iemand hier ervaringen met Hypnose Haarlemmermeer in Lisse?
Ik ben hier geweest
__PrinCes schreef:Ik heb een power hypnose sessie ondergaan om van mijn angst voor paardrijden af te komen. Ik was niet zozeer bang om te rijden maar op het moment dat ik mijn paard voelde aanspannen raakte ik in complete paniek.
Ik moet zeggen dat het me geholpen heeft. Het is niet zo dat ik nu een held ben maar de scherpe randjes van mijn angst zijn weg. Ik kan nu normaal functioneren als hij in de stress raakt en iedere keer dat ik er op zit ebt het steeds verder weg. Ik was echt op het punt dat ik mezelf niet uit die paniek kon halen en gewoon een volledige black out beleefde als er wat spannends gebeurde en dat is nu weg
Mijn ervaring dus wel positief

Ik ben nu 3 maanden verder en rijd weer helemaal als vanouds, of zelfs dapperder dan daarvoor, als hij nu schrikt dan geef ik been in plaats van teugels strakker pakken en gespannen gaan zitten. Verwacht geen wereld wonderen nadat je bent geweest maar de scherpe randjes zijn van je angst af, bij mij in elk geval