@Gohya, ik zal er aan denken als ze dat zeggen! Bedankt! Lijkt me niks zo verschrikkelijk als dat alles zeer doet.

@Kanzi, een verdovingsprik zal fijn zijn!
Dankje! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dankje!
Maar als ik een zware deur open trek mist hij ook, en als ik aan het autorijden ben en ik let niet op zakt hij ook van zijn plaats.
IK laat je wel horen wat er uit mijn mri gekomen is
Fijn dat de pijn nu weg is! Ik kijk niet uit naar de contrastvloeistof, haha. Laat maar weten ja! Ben benieuwd, hoop dat het een beetje goed nieuws is.
ClaudiaHS schreef:Ik heb exact hetzelfde gehad in november 2012.
De prik viel erg mee.
Het is een vrij dikke naald maar die zat er zo in.
Het 'wroeten' in je gewricht om de vloeistof op je juiste plek te krijgen vond ik veel vervelender.
Bij mij moest het ook bij het kapsel, moment van inspuiten zet je schouder dus uit.
Dit was ook een naar gevoel.
Ik vond het geheel niet echt pijnlijk maar voornamelijk een naar gevoel.
Ik heb totaal niks met naalden, maar goed.
Wel vervelend dat je nog 4 dagen last hebt gehad. Hebben ze bij jou nog wat op de MRI kunnen ontdekken?
Ik kijk nu al uit naar de twee weken die ik moet wachten op de uitslag. Ben benieuwd naar je uitslag, ik denk dat ik daar wel een beetje mijn eigen schouder op kan baseren, haha.
Hoe is het bij jou zo gebeurd dat je het aan twee armen hebt? Beterschap met je schouder!

ik ben gevallen met een pak hooi en daarna bleef mijn arm niet meer op zijn plek.
Oh is dat echt zo, wist ik helemaal niet.
Ik verwacht dan ook wel een wat uitgerekt kapsel, om eerlijk te zijn.