Sleeper schreef:Ik heb echt nooit wat buitenboord hangen. Je weet nooit wie er ineens je voet of arm pakt
Daar is tegenwoordig spray voor :
http://www.lovelyz.nl/shop/lovelyz-geur ... oken-spray
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sleeper schreef:Ik heb echt nooit wat buitenboord hangen. Je weet nooit wie er ineens je voet of arm pakt
Iris82 schreef:Sleeper schreef:Ik heb echt nooit wat buitenboord hangen. Je weet nooit wie er ineens je voet of arm pakt
Daar is tegenwoordig spray voor :
http://www.lovelyz.nl/shop/lovelyz-geur ... oken-spray
Ivy_ schreef:Ik ga zeker proberen bij te houden of het met eten/drinken te maken kan hebben. Maar zoals gisterenavond had ik niets gegeten meer.
Zonnetje81 schreef:Maar wat ik allmaal lees zijn opties als je het warm hebt als je WAKKER bent.... maar je slaapt gewoon in en wordt NAT wakker.... Dat is iets anders als het bij voorbaat al warm hebben. Ik heb het zelfs vaak eerst koud voordat ik slaap en dan ineens na uren wordt je zeiknat wakker....daar kan je weinig aan doen je lijf gaat echt niet vtv zeggen heej doe je been buiten je bed
fargo schreef:Zonnetje81 schreef:Maar wat ik allmaal lees zijn opties als je het warm hebt als je WAKKER bent.... maar je slaapt gewoon in en wordt NAT wakker.... Dat is iets anders als het bij voorbaat al warm hebben. Ik heb het zelfs vaak eerst koud voordat ik slaap en dan ineens na uren wordt je zeiknat wakker....daar kan je weinig aan doen je lijf gaat echt niet vtv zeggen heej doe je been buiten je bed
Nee de dingen die genoemd worden die ze doet als ze wakker is kunnen bij haar het effect hebben dat ze vervolgens tijdens het slapen als Bijwerking zwetend wakker wordt. Er wordt Niet bedoeld dat ze te warm gaat slapen!! Door je activiteiten van de dag of avond op te schrijven kun je eventueel patronen herkennen die het zweten triggeren of oproepen. Zo kreeg mijn zus vroeger migraine als ze noten had gegeten maar OOK als ze overdag intensief gesport had. Dat soort dingen kunnen hier ook heel goed meespelen.