De beste deodorant?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: De beste deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:27

Lady speedstick, er komt hier geen andere deo meer in huis, heb trouwens niet het idee dat ik er minder door ga zweten. Maar je ruikt het niet, en ook geen heftige deo geur.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:57

Ik heb van Vichy de anti-antitranspiratie roller 48 uur anti witte en gele vlekken.
Ik vind hem superfijn! Ik ruik nooit meer naar zweet (wat ik voorheen wel kon hebben bij gewone
Dove deobussen bijvoorbeeld) en ik zweet er ook echt niet mee. Hij werkt écht lang en je kan er
lang mee doen! Ik vind het vooral ideaal dat hij geen uitgesproken geur heeft, ik kan namelijk
echt een afkeer krijgen als ik bepaalde deo geuren langere tijd gebruik, maar deze is zo goed als
geurloos maar helpt wel tegen zweetgeur. :D

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:05

Bij mij werken de meeste deo's maar een bepaalde tijd, waarna ik weer switch.
Ik hou niet van deo's die volledig afsluiten en waarbij je niet meer zweet. Een deo van Rexona die je van onderen moest opdraaien (en dan kwam er boven crème uit) was een tijd top, maar begon op een gegeven moment toch weer te stinken.

Toen ben ik dezelfde deo gaan gebruiken als mijn vriend: de sanexroller met blauwe dop. Ander kleuren werken bij mij ook niet fijn, deze wel!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:15

Bestellen jullie die secret deo op de website die in dit topic vermeld staat en welke is beetje geurloos?
Vind ze wel aan de dure kant, maar weet wel dat je er vrij lang mee doet.

Toen ik in amerika zat heb ik deze deo gehad en vond die echt superfijn! Nooit meer aan gedacht, maar nu ik zo dir naam weer naar boven zie komen, denk ik ojaa!

Vind de deo's hier niet super fijn.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:18

Blauwe dove in combinatie met syneo 5 tegen het zweten :j

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:20

Thermen! Echt ontzettend fijne deo :j En dan de roller.
Ik heb de geur Thalasso

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:21

Ik heb in de VS 4 verpakkingen gekocht van de lady speedstick maar ik zou het geld wat ze er online voor vragen er zo voor over hebben. :)

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:21

Deoleen of LadySpeedStick.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:22

Laura_ schreef:
Bestellen jullie die secret deo op de website die in dit topic vermeld staat en welke is beetje geurloos?
Vind ze wel aan de dure kant, maar weet wel dat je er vrij lang mee doet.

Toen ik in amerika zat heb ik deze deo gehad en vond die echt superfijn! Nooit meer aan gedacht, maar nu ik zo dir naam weer naar boven zie komen, denk ik ojaa!

Vind de deo's hier niet super fijn.

Ik bestel ze idd bij die webshop.
En ik moet eerlijk zeggen dat van de Secret deodorant geen van de geuren echt over mijn parfum heen komt.
Maar als je een zachte geur wilt zou ik gaan voor Powder fresh of Shower fresh

Van Speedstick zijn er wel een aantal waar duidelijk bij staat dat ze bijna geen geur hebben en je parfum niet overheersen.

En ik heb met mijn ene Secret gel echt heeeeeeeel erg lang gedaan!!
Veel langer als met een gewone deo spuit bus!

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:33

Nu zeer tevreden Deoleen roller :)

Van alles geprobeerd maar krijg op den duur in witte kleding hele grote gele plekken door bepaalde deo van Nivea (zelfs black/white), Dove, Rexona en nog wat bekende merken.
En kleding blijft ook stinken naar oud zweet, want dan was ik het en ruikt het lekker fris maar na 5 minuten dragen meurt het ineens verschrikkelijk onder mijn oksels :x Daar heb ik met Deoleen tot nu toe geen last van, zweet nog wel beetje maar niet veel en ruikt niet.

Ga de Odorex extra dry ook eens proberen, want van een beetje beweging krijg ik al klotsende oksels, hoef dus naar mijn werk (nog geen 5 minuten fietsen) echt geen grijs shirt aan want dan zie je gigantische plekken >;)

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:40

De paarse rexona! Is de enige die mij geur vrij houd

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:58

Iemand ervaring met deze deo?
Suave invisible solid, staat ook op die site.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:09

Zelf maken :D

Heb dit voor een vak op de uni geprobeerd en het werkt prima, lekker goedkoop ook :)

Je mixt een gelijke hoeveelheid kokosnoot olie, baking soda, en maizena.
Plaats de kokosnoot olie (125g) in een glazen bakje in de magnetron voor 30-60s. Zodra het vloeibaar is mix de baking soda en maizena in. Voeg 10-15 druppels lavender olie (of een ander geurtje) toe en laat het een nachtje staan, je kunt het daarna gewoon gebruiken als normale deo :)

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:23

Ik vond zelfgemaakte deo behoorlijk prikken/irriteren, dus dat heb ik snel niet meer gebruikt. Vond het ook niet mega goed werken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:26

astridastrid schreef:
Dieselpaard schreef:

Rexona, extra protect, crème , subtiele geur en 48 uur ( als het moet) geen zweetgeur.

Deze heb ik ook! Heel fijn, gaat lang mee, sinds ik m gebruik ruik ik geen vieze luchtjes meer ;)
Nadeel: gele vlekken op witte shirts en witte strepen op zwarte shirts.
Gaat overigens ook echt makkelijk 48 uur mee...tenminste...bij mij ;)

Ik ook! Ik heb de roze. Nooit meer zweetlucht, heerlijk!

Ik draag altijd zwart en dan heb je inderdaad wel altijd strepen of je moet het eerst goed "in laten trekken".

Ik zocht deze maar ik kon m niet vinden. Ik heb nu de Rexona Stress gekocht. Ga gewoon eens kijken wat die doet. Meestal ruik ik rond dze tijd wel wat zweetlucht, maar nu nog niet, morgen toets en dan zweet ik wel veel, kijken hoe ik dan ruik :P
Ik ruik altijd sterker als ik stress heb, dus vandaar dat ik deze heb gekozen.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:27

_Snow_White schreef:
Zelf maken :D

Heb dit voor een vak op de uni geprobeerd en het werkt prima, lekker goedkoop ook :)

Je mixt een gelijke hoeveelheid kokosnoot olie, baking soda, en maizena.
Plaats de kokosnoot olie (125g) in een glazen bakje in de magnetron voor 30-60s. Zodra het vloeibaar is mix de baking soda en maizena in. Voeg 10-15 druppels lavender olie (of een ander geurtje) toe en laat het een nachtje staan, je kunt het daarna gewoon gebruiken als normale deo :)

Hoe smeer je dat op? Want het lijkt me dat het een harde substantie is?

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:33

Ik heb katoenen doekjes, maar je kunt ook gewoon een 'oud' deodorant omhulsel gebruiken :)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:34

Therme Anti-Transpirant 5 dagen behandelspray.
Top spul :j

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 23:14

Voor mij ook niks anders meer dan de Lady Speed Stick! :j

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 23:49

Ik zweette altijd best wel veel en niets hielp (had het daardoor ook altijd behoorlijk koud). Ben toen odorex lotion gaan gebruiken (eerst 1x per week) en zweette amper nog! Gebruik het nu nog maar 1x per aantal maanden en zweet amper, dus ook geen vervelende luchtjes. Ideaal!