Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Vooral die mensen die roepen dat ze op zichzelf moet gaan, hoe moet TS dat betalen als ze momenteel geen baan kan krijgen en maar twee a drie dagen per week op een paardenstal werkt. Kan mij voorstellen dat dat niet zo makkelijk is.
Ragdollcat schreef:Ayasha schreef:Ik ben al een eindje het huis uit hoor Ragdoll
![]()
![]()
Ik bedoel natuurlijk de TS.
Ik denk dat ze dan veel gelukkiger zal zijn.
Zo is het toch geen leuke situatie.
Volwassenen in 1 huishouden en dan ook nog eens met de stiefvader waar ze niet voor had gekozen.......dat gaat flink botsen.
Gebruiker201 schreef:@ ragdollcat: sorry maar ik denk dat ieder persoon dié gratis ergens kan wonen dit aanbod aanneemt.
Daarnaast heeft mijn zus dit ook gewoon gedaan 2jaar lang.
Ik help wél mee in het huishouden zoals eerder beschreven staat: ik stofzuig elke week het hele huis, wassen draai ik zelf en kook soms.
Verder klopt het helemaal dat het 2 kanten heeft. Ik heb ook gezegd dat ik ook dingen fout doe! Bijvoorbeeld dat ik terug schreeuw, met deuren mep, niet zoveel thuis ben omdat ik druk ben met werk, paardrijden etc. Je kan het ook als fout zien dat ik thuis misschien te weinig doe inderdaad; maar mijn zus heeft nooit meer gedaan dan mij... Eerder minder want die had tig vriendinnen waar ze uithing.
lifaya schreef:Amandavd schreef:Vooral die mensen die roepen dat ze op zichzelf moet gaan, hoe moet TS dat betalen als ze momenteel geen baan kan krijgen en maar twee a drie dagen per week op een paardenstal werkt. Kan mij voorstellen dat dat niet zo makkelijk is.
Ik ben op mezelf gegaan toen ik bij de Burger king 20 uur per week werktedus er is altijd een weg. Of je nou krap bij kas zit of niet. Bij fastfood zoeken ze sowieso vaak mensen dus geloof me, er is zeker een weg om op jezelf te gaan.
Ayasha schreef:Dat moeder er niets van durft zeggen omdat hij haar toch niet begrijpt, dan ga ik me toch ernstig afvragen of TS wel zo "puber" is. Dan is de moeder blijkbaar ook een puber.
Gebruiker201 schreef:Goed nieuws; mijn stiefvader heeft gister een mail gestuurd dat hij wil praten... Hij schreef alleen niks over het tikken dus dat ga ik nog maar duidelijk zeggen dat het niet de bedoeling is. Dus dat gaan we dan maar doen! En ook met mijn moeder dat ik graag heb dat ze wat meer mij beschermt in ruil voor dat we vaker iets leuks gaan doen samen ofzo.
(....)
Zodra ik fatsoenlijk werk heb ga ik hoe dan ook uit huis! Ik denk dat, dat al veel wrijving voorkomt en pas dan kan ik écht volwassen en gelukkig worden.
Gebruiker201 schreef:@ ragdollcat: sorry maar ik denk dat ieder persoon dié gratis ergens kan wonen dit aanbod aanneemt.