Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:Als het iets met je galblaas is/was,zou je dat terug kunnen zien in je ontlasting. Als die gelig of zelfs wittig van kleur is. Google maar eens op kleuren ontlasting
Van pijn kan je trouwens ook behoorlijk gaan overgeven,en voeding is niet alleen van invloed op je maag natuurlijk. Er zijn veel meer organen die je helpen bij het verteren en verwerken van voedingsstoffen.
Boheme schreef:Tivoli schreef:Als het iets met je galblaas is/was,zou je dat terug kunnen zien in je ontlasting. Als die gelig of zelfs wittig van kleur is. Google maar eens op kleuren ontlasting
Van pijn kan je trouwens ook behoorlijk gaan overgeven,en voeding is niet alleen van invloed op je maag natuurlijk. Er zijn veel meer organen die je helpen bij het verteren en verwerken van voedingsstoffen.
Dat van de ontlasting is niet bij iedereen zo. Ik had klachten en er werd gedacht aan , maagvliesontsteking of blinde darm onsteking, ook in combinatie met ontstekingswaarde. Maar heb nooit wat aan mijn ontlasting gezien. Conclusie zwaar ontstoken galblaas, met ook galstenen in de galleiders en zelfs in de lever.
KletsKoekje schreef:Ik zeg ook niet dat ik niet naar HA ga, ik wil liever niet naar de HA.
Zie er weinig heil in omdat ik me vaak niet serieus genomen voel daar.
Dat ik weer het gevoel heb dat ik niets ga. Dat vind ik zo vervelend.
Ga half 9 gelijk bellen want ben het aardig zat. Werd half 4 weer wakker met veel pijn. Heb weer de sterkereedicatie genomen van de 2e x HAP woensdagnacht en toen ging het wel weer redelijk. Maar het blijkt toch dat steeds als de medicatie uitwerkt de pijn weer zo hevig word. Ben benieuwd of ik serieus genomen word straks.