Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gub schreef:Ik heb hier goede verhalen over gehoord, weet niet of het al genoemd is (heb niet alle reacties doorgelezen).
http://www.love2bemama.com/2015/10/09/a ... t-bestaat/
Ninx schreef:Je kunt ook vragen of je man sokken in sandalen wil dragen, dat is ook een uitstekend voorbehoedmiddel
czarina schreef:Het principe van de ovulatiebepaling is eenvoudig. Je bent 2 dagen vruchtbaar op 28 dagen cyclus (in mijn geval) zaad kan tot 5 dagen overleven dus pak m beet max 11 dagen per maand zou je een voorbehoedsmiddel moeten gebruiken of geen sex hebben. Wanneer je precies weet wanneer je eisprong is kan je het al veel nauwkeuriger bekijken omdat je 2 dagen daarna al weer niet vruchtbaar bent.
Als ik het zo goed begrepen heb op internet.
Leprycorn schreef:nine1987 schreef:Ik vind t russisch roulette spelen.. En t dan raar vinden als je toch ineens zwanger wordt?
Anno 2016 zijn er genoeg anticonceptiemiddelen/voorbehoedsmiddelen zonder hormonen verkrijgbaar..
Eigenlijk weet ik alleen de koperspiraal... Welke zijn er nog meer als ik vragen mag?
hannatjuh schreef:Verschillende mensen schrijven dat de nuvaring tot pas geleden nog niet goed was. Wat wordt hier mee bedoeld? Ik heb hem tot twee jaar geleden namelijk gebruikt en dat wel voor een aantal jaar maar nooit wat gehoord dat er iets niet goed aan was. Schrik er nu wel een beetje van.
Leprycorn schreef:nine1987 schreef:Ik vind t russisch roulette spelen.. En t dan raar vinden als je toch ineens zwanger wordt?
Anno 2016 zijn er genoeg anticonceptiemiddelen/voorbehoedsmiddelen zonder hormonen verkrijgbaar..
Eigenlijk weet ik alleen de koperspiraal... Welke zijn er nog meer als ik vragen mag?
Azmay schreef:Zou voor mij niets zijn, die angst, niet spontaan even kunnen en voor het zingen lijkt me een killer voor de gehele ervaring.
Ben wel gevoelig voor de hormonen helaas, Het lijkt prima te gaan met de mirena maar gezien ik depressief ben kan ik niet zeggen wat waardoor komt.
czarina schreef:Azmay schreef:Zou voor mij niets zijn, die angst, niet spontaan even kunnen en voor het zingen lijkt me een killer voor de gehele ervaring.
Ben wel gevoelig voor de hormonen helaas, Het lijkt prima te gaan met de mirena maar gezien ik depressief ben kan ik niet zeggen wat waardoor komt.
Was jij ook al depressief voor de mirena? Want bij mij zorgde dat kreng voor ontzettende paniekaanvallen, depressie en nog lichamelijke klachten.
Waarvan de paniekaanvallen zo ernstig waren dat ik bij een psycholoog liep. Volgens de artsen kon het beslist niet door de mirena komen tot ik op het mirenaforum terecht kwam.
Ding is meteen verwijderd en was na zeer korte tijd van al mijn klachten verlost..
.