Wel lastig om na zo'n les dan thuis te komen in een huis waar vriendlief een actiefilm aan het kijken is....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Ik heb n.a.v. dit topic na lange tijd weer eens een yin yoga les gedaan en het was zo ontzettend fijn! Zakte tijdens de eerste "oefening" (rechtop zitten in lotushouding en simpelweg focussen op ademhaling) al in zo'n diepe ontspanning dat het net het randje tussen slapen en waken leek. De hele les door deze "loomheid" vast kunnen houden. Had wel soms dat ik na 3 min in een houding zo diep gezakt was dat ik bij het wisselen dacht "hoe kom ik hier ooit weer uit" hahahaHerkenbaar?
Wel lastig om na zo'n les dan thuis te komen in een huis waar vriendlief een actiefilm aan het kijken is....
Amyd schreef:Ik kreeg juist ontzettend veel spanning van Yoga. Was constant aan het worstelen met de gedachte die anderen over mij zouden hebben. En dat de oefeningen nooit lukte.
Na de yoga had ik zo'n enorme pijn in mijn spieren.
Ik ben ermee gestopt.
Amyd schreef:Ik kreeg juist ontzettend veel spanning van Yoga. Was constant aan het worstelen met de gedachte die anderen over mij zouden hebben. En dat de oefeningen nooit lukte.
Na de yoga had ik zo'n enorme pijn in mijn spieren.
Ik ben ermee gestopt.
xEliine schreef:Ik heb gisteren mijn eerste lesje thuis erop zitten. Met yogametevy.com kan je 21 lessen pakket kopen voor 30 euro. Is met filmpjes en dan zeggen ze wat je moet doen, vond het echt fijn!kijk uit naar de volgende lessen. word er helemaal ontspannen van