Natsuki en Purny dat begrijp ik. Daar probeer ik ook voor te waken. Ik begrijp de goede bedoelingen en ben mij hier bewust van. Dat is ook absoluut niet waar ik heen wil.
Monnie_
Geplaatst: 26-12-15 15:47
yvanna schreef:
herkenbaar maar je kan maar 0.2 per dag aankomen dus het komt wel goed
Echt tranen in mijn ogen. Hoe kom je hierbij? Geloof je ook nog in de ?
Ik denk dat hoe iemand aankomt per persoon verschillend is . Een vriend van me eet zo veel en zo slecht en die bljft smal.
pinto_1
Geplaatst: 26-12-15 21:46
Kun je niet wat extra bewegen buiten de feestdagen om? Doe zelf aan hardlopen, en heb donderdag nog een rondje van 6 km gelopen. Nu twee dagen heerlijk gegeten, morgen heb ik weer paardrijles en maandag wil ik weer hardlopen. Volgens mij ben ik dan alle pondjes wel weer kwijt. Ipv hardlopen zou je ook een lange wandeling kunnen maken...
Ik vind het een beetje ongezond klinken, TS. Je komt erg angstig over betreft met eten en dat is iets om voor uit te kijken. Je bent nu op goed gewicht geef je aan, houd het daar dan ook bij maar zorg wel dat je nog kan 'leven'. Let niet op 20+ kaas in plaats van pindakaas met veel suikers. Je komt echt niet zomaar aan. Ik let ook heel erg op mijn lijn, soms ook té, maar ik denk wel gezond. Niet soep maken zonder vetten of noem al die ellende maar op. Anders heb je helemaal geen leven meer. Wil je dan later ook zo geforceerd leven en jezelf afmatten om op alle vetten etc te letten? Moet je niet doen meid, voor je het weet sla je echt door en dat is geen pretje