Meer mensen last van duizeligheid/misselijkheid, heerst het?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: Meer mensen last van duizeligheid/misselijkheid, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:01

Laat je anders eens naar kno arts door gestuurd worden

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:57

Heb het met een tussenpauze van een week/10 dagen ook twee keer gehad. Heel goed uitzieken en je rust nemen. Het is een virus. Als het echt hinderlijk is, kun je reistabletjes proberen. Dan kun je al een heel stuk minder duizelig zijn (maar ik ben dan meestal wel onpasselijk). Niet te snel beginnen over Meniere, er heerst een rotvirus. Ben er al 6 weken af en aan mee bezig en eindelijk begint na 6 weken holtes met zout water spoelen de troep er uit te komen. En als je het niet vertrouwt, kun je altijd nog even bij de huisarts langs.

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:09

mijn man en ik alletwee in 2 maanden tijd 2 verschillende griepvirussen te pakken gehad ( waarschijnlijk in de sportschool want steeds als we daar vandaan kwamen werd ik als eerste ziek binnen 2 dagen zonder ergens anders geweest te zijn).
Eerste griep leek wel of we onder een trein waren gelopen, vreselijk, alles deed zeer, elk spiertje dingetje ( nee, niet door het sporten ;-) ) dat heeft zo'n 2 weken geduurd... eindelijk beetje opgekrabbeld, weer aan het sporten ... en ja hoor, griep met verkouden, idd ook enorme hoofdpijn, duizelig, misselijk, hoesten... kwam variant 2... pffft. En ben maandag op controle bij longarts geweest en schijnt echt een hele grieptoestand te heersen overal.. vooral door het zachte weer zei hij. Ik moest aan de antibiotica dit keer want het was helaas echt op mijn longen geslagen ( ik heb 0,0 weerstand door de spuiten die ik elke 10 dagen zet tegen de reuma dus als iemand in china niest, heb ik al een verkoudheid hier).
Als het erger wordt zou ik toch even langs huisarts gaan maar er heersen echt vreselijke rotvarianten van de griep momenteel... :-(.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:24

Ik heb nu ongeveer een a twee keer per jaar een "aanval" waarbij ik flink duizelig ben en er flink misselijk van kan worden. Mijn aanvallen duren vaak een paar weken achter elkaar waarbij er wel steeds meer tijd tussen de aanvallen zit en de heftigheid af neemt. Ik ben door mijn huisarts doorgestuurd naar een neuroloog omdat ze dachten dat het mogelijk iets in mijn hersenen was..het bleek meniere en ik weet dat het word getriggerd door stress. Er zijn pillen voor maar het beste is om stress zo veel mogelijk te vermijden. Ik zou zeker even bellen met je huisarts of je doorverwezen kan worden naar een kno arts. Het is vervelend maar er is goed mee te leven gelukkig!