Ik heb het ook gedaan, moest echt afkicken terwijl ik al helemaal geen frisdrank/sappen etc dronk en nergens suiker indeed. Maar toch overal zit suiker in. Was er allergisch voor wat maakte dat ik me echt heel naar voelde als ik suiker at. DAt hielp om ermee te stoppen, toen wilde ik telkens chips eten, maar dat komt door het witmeel wat ook omgezet wordt in suikers

Gek genoeg werd ik toen verslaafd aan ketchup, huh? Ja wat bleek, daar zit ook super veel suiker in!
Dat ook niet meer en nu helemaal stabiel!
Ik deed het niet om af te vallen overigens, maar vanwege mijn darmen.
Maar het heeft veel voordelen, betere huid, beter humeur, geen honger aanvallen meer etc.
En het is ook nog prima te doen.
Na eerst ook helemaal zonder fruit, of fruit met hele lage fructose (google maar) eet ik nu wel weer banaan.
Maar dadels en vijgen (waar heel veel fruitsuiker in zit) gaan met mate. Teveel merk ik direct.
Ga suiker echter neit vervangen door agave/honing etc, is bijna even slecht. Dan kun je nog beter Ahorn nemen. Stevia geloof ik ook niet in.
Gewoon geen suiker meer, en alles smaakt zoet en naar zichzelf.
Wat je kunt eten wat lange energie afgeeft : quinoa, boekweitvlokken, havermout. Zoete aardappel, pompoen
Lekker maken met : kokosmelk, kokos, kaneel, zonnebloempitten, pompoenpitten, cacao
let op: alle melkvervangers zit ook super veel suiker in
en tot slot helpt de docu : That Sugar Film je misschien