Onverklaarbare gewrichtspijn en vermoeidheid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-15 12:14

Even een mini updaten. .

Ik ben zeer teleurgesteld door mijn huisarts.. ik heb 3 december verwijzing gekregen voor internist.. vond het zo vreemd dat ik er niets van hoorde (huisarts moest hem faxen).. heb ik gebeld blijkt hij naar verkeerd nummer te zijn gefaxt... ik kan wel janken..

Afspraak nu pas 5 januari als ik van studie vrij kan krijgen..

De pijn is wisselend.. afgelopen nacht weer heel stuk erger.. heb nu ook regelmatig dat ik gewoon niet uit mijn woorden kom en ze in de zin door elkaar wissel... ook zak ik regelmatig door mijn benen en heb ik vaak een slapend gevoel in m'n kuit en voet..

inge_aryn

Re: Onverklaarbare gewrichtspijn en vermoeidheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:23

Ja dit zijn helaas weken dat alles een beetje stilstaat zo met de feestdagen. Gelukkig dat je er zelf achteraan hebt gebeld, anders had het nog veel langer geduurd.

Heel veel sterkte de komende dagen!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 20:33

Even mini update en frustratie kwijt..

Afgelopen dinsdag naar internist... behoorlijk lang bezig zijn en met mijn bad luck moet er altijd wat mis gaan.. Zoals ook nu.. ze waren mij een lijst van bloedprikken vergeten dus ik moest op nieuw |o niets ergs maar toch vervelend...

Over 3 weken is de uitslag bekend maar ik kan niet eerder dan 1 maart afspraak krijgen....

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:40

Wat enorm vervelend en herkenbaar, ik werd ook niet serieus genomen en hoop nu na een jaar eindelijk een behandelplan te krijgen voor mijn pijn en vermoeidheid.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 19:41

Zoo een update... binnenste buiten gehaald door de internist...

Samen met de Reumatoloog zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik een hypermobiel pijnsydroom heb... Het is een moeilijk te accepteren diagnose voor mij omdat op het deel sar ik hypermobiel ben na, niet te bewijzen is. Nu hopen dat ik genetische variant heb... dan is het redelijk aan te tonen door klinische geneticus

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:50

Gewrichtspijn/ vermoeidheid doet mij ook aan sacroidose denken.
Heb je (af entoe) ook last van benauwdheid?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:56

Inmiddels is bij mij bekend dat mijn immuunsysteem niet goed genoeg werkt en ik daarom moe ben en gewrichtsklachten heb. Al net zo'n onvoldoenende diagnose als die jij hebt vrees ik. Ik ben ook hypermobiel.

Hopelijk kunnen ze er iets aan gaan doen bij je..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 19:59

Ben vaak benauwd, maar bekent met astma

Eveb snel gegoogled. Maar bezinking is goed enzo, dus niets duidt op ontstekingen

@azmay.. helaas niet te behandelen.. ik kan er overheen groeien, maar kan ook veel erger worden