arme ts.. ik zou zo snel mogenlijk bij de dokter langs gaan nu er een witte laag verschijnt.. ik zou ook aan een schimmel denken.. sterkte!
gabyfedde
Geplaatst: 27-12-15 16:11
its_daantjee schreef:
arme ts.. ik zou zo snel mogenlijk bij de dokter langs gaan nu er een witte laag verschijnt.. ik zou ook aan een schimmel denken.. sterkte!
Tandarts. Die is er voor problemen in de mond.
Leffroi
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-15 17:43
Wat doet een tandarts tegen een witte laag over je tong? Tandarts is nooit weg natuurlijk, maar zolang ik die nog kan ontwijken doe ik het graag. Het drankje is nog goed, dus ga eerst daar maar mee aan de slag. Eigenwijs? Misschien wel, maar ben doodsbenauwd voor de tandarts en ga alleen heen als het echt moet. Gaat dit drankje niet helpen, dan zal ik me eerst inschrijven bij een nieuwe tandarts en een afspraak maken. Mijn huidige kan ik geen pijl op trekken, elke keer een ander en elke keer 1 die niet of nauwelijks nederlands spreekt.
Eten smaakt niet zoals anders, maar nog wel lekker. Heb verder totaal geen last van mijn tanden. Tja, last van kou, maar dat heb ik altijd al gehad en dat is na 1 hap ook wel weer voorbij. In m'n leven nog maar...3? Gaatjes gehad en zo nu en dan even naar de hygiëniste die zich altijd afvraagt waarom ik doorgestuurd ben. Dus nee, ik geloof nog niet direct dat het aan mijn gebit ligt.
Ik spoel nu el enige tijd met listerine, maar dat zal ook wel geen goeie mondwater zijn?
Een goede mondhygiëniste kan je helpen met advies.
Leffroi
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-16 22:30
Ondertussen een hele tijd verder. Nog altijd een vieze smaak in mijn mond.
Afgelopen vrijdag wakker geworden met erge buikpijn, anders dan de endometriose die ik gewend ben en dusdanig pijnlijk dat Ik toch maar de dokter gebeld heb.
Daar kwam uit: een verdenking van galstenen. Dit, in combinatie met al enkele weken maagzuur + de vieze smaak in de mond mocht ik een afspraak maken voor een echo. Dinsdag staat hij, dus ben benieuwd wat er uit komt. Zou zo fijn zijn als ik weer eens (gewoon) water kon drinken
Echo gehad. Kon in ieder geval zien dat mijn nieren goed waren, de rest kon ik zo snel niet volgen en ze wilde er ook niks over zeggen. Nu moet ik wachten op de uitslag via de dokter...
Deed in ieder geval wel zeer aan de rechterkant van mijn buik...