Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:Robin_S schreef:Oh wat erg TS!![]()
sterkte, echt veel sterkte!
Het is nu misschien niet wat je wil horen, omdat je al helemaal aan dit prille leventje gehecht was, maar je kan normaal gezien na een miskraam weer opnieuw proberen. En bij veel stellen lukt het om vrij snel opnieuw zwanger te worden!
Als je al weet dat TS dit niet wil horen, zeg het dan ook niet![]()
Ts, heel veel sterkte
Mars schreef:TS geeft in haar OP al aan dat er een tweede echo komt... Verder blijf ik erbij dat ik die verhalen ongepast vind, als het zo is dan is het fantastisch voor TS. Maar om nu allerlei valse hoop te wekken terwijl door de VK van TS met geen woord gerept is over deze positieve uitkomst vind ik echt not done.
rienne schreef:Ik moest 3 weken wachten op de volgende echo... Ook hier zei iedereen ach joh als er geen bloeding komt zal het wel goed zijn. Echt die mensen heb ik achteraf wel kunnen schieten!
Dan ook opmerkingen krijgen: beter nu dan later in de zwangerschap (ok dat zei ikzelf achteraf ook) en je weet nu dat je zwanger kan wordenja daar werd het leed ook echt mee zachter, als ze het hele verhaal wisten zouden ze weten hoe extra moeilijk het was
Mars schreef:TS geeft in haar OP al aan dat er een tweede echo komt... Verder blijf ik erbij dat ik die verhalen ongepast vind, als het zo is dan is het fantastisch voor TS. Maar om nu allerlei valse hoop te wekken terwijl door de VK van TS met geen woord gerept is over deze positieve uitkomst vind ik echt not done.
Citaat:Zoveel vragen, zoveel onzekerheid? Hoe lang gaat dit nog duren? Heeft de verloskundige het echt goed gezien? Waarom is er geen inwendige echo gemaakt (was het zo goed zichtbaar dat het fout is?)? Hoe verloopt zo'n miskraam.
Brainless schreef:Dat wachten is ook heel zwaar.
Zolang je niets definitiefs weet blijf je hopen op een wonder en voelt het heel onrealistisch.
Gevoel en verstand zijn dan meters ver van elkaar verwijderd.
Je wilt zekerheid, maar eigenlijk alleen als het goed nieuws is.
TS heel veel sterkte de komende tijd
Regallie schreef:Even de aandacht verplaatsen? Wat een vreselijke ongelukkige timing...Behalve dan dat een bevriend stel het nodig vond, na ons verhaal aangehoord te hebben, te vertellen dat zij wel/ook zwanger zijn. Tja nog maar 5,5 week maar nu we het toch over zwangerschappen hadden konden ze het ons wel vertellen zo dachten ze. Niemand weet er nog van zelfs ouders niet. Dat was voor mij wel even een momentje om door de grond te zakken.